به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب؛

برپایی بازارچه اقتصاد مقاومتی و برگزاری جشن انقلاب در ابرکوه

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب و گرامیداشت ایام الله دهه فجر اولین جشنواره غذا و صنایع دستی بانوان ابرکوهی در قالب یک بازارچه و با هدف ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و افزایش تولیدات داخلی، مجاور حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۱۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، در این بازارچه که به همت پایگاه حضرت مریم؛ حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (ع) و موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها برپا شد، غرفه‌های صنایع دستی معلولان ذهنی مراکز جامع توانبخشی اندشیه نوین (دخترانه) و شکوفه‌های امید (پسرانه)، ترشی و سبزیجات، عروسک سازی، غذا‌ها و شیرینی‌های سنتی از جمله چنگال سِیَن، فرآورده‌های زردآلو و ... وجود دارد.
همچنین در حاشیه این بازارچه، مراسم جشن انقلاب ویژه عموم مردم شهرستان در حسینیه مذکور با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله مسابقه‌های سرگرمی و اهداء جایزه، موسیقی سنتی، معرفی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها و گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این مجموعه و ... برگزار شد.
گفتنی است علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، علیرضا صالحی فرماندهی نیروی انتظامی و سایر مسئولین شهرستان از بازارچه اقتصاد مقاومتی بازدید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار