خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه گفت: بیش از ۶۰ عنوان برنامه توسط این ناحیه در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۶۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴

رضا سامی در جمع خبرنگاران و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ و ارزش های انقلاب و تبیین ولایت مداری حضرت زهرا(س) به نسل جوان است.

وی از برگزاری بیش از 60 عنوان برنامه در حوزه ها و پایگاه های بسیج خبر داد و افزود: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، سیاسی و نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه ها و حوزه‌های بسیج برگزار و ابعاد و زوایای مختلف پیروزی انقلاب اسلامی تشریح می‌شود.

سامی خاطرنشان کرد: همه ما در فرهنگ سازی بین نسل جوان، انعکاس موفقیت ها و رشادت ها، ترویج فرهنگ شهید و شهادت و هنرنمایی های امام راحل در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش مهمی داریم.

فرمانده سپاه مراغه با اشاره به تلاش دشمنان برای خدشه به نظام از راه های مختلف از جمله فضای مجازی اظهارداشت: دشمن تمام تلاش خود را برای خدشه‌دار کردن نظام انجام می‌دهد و تنها راه خنثی کردن این برنامه دشمن اطاعت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است.

سامی ادامه با اشاره به اهم برنامه های سپاه و بسیج در این ایام گفت  مراسم استقبال از آفتاب در محل میدان شهدای طلوع فجر، غبار روبی مزار شهدا، همایش ها و مسابقات فرهنگی و هنری نشست های بصیرتی و … از جمله برنامه های بسیج این شهرستان در دهه فجر امسال است.
وی در آخر حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پاسخ قاطع و محکمی به استکبار جهانی دانسته و ابراز امیدواری کرد: مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان های امام و شهدا بیعت کرده و با مشت های گره‌کرده پاسخ محکمی به توطئه‌های دشمنان خواهند داد .

ارسال نظرات