آزادی ۶۳ زندانی در بافت

شعب شوراهای حل اختلاف این شهرستان در ۹ ماهه سال ۱۳۹۶ مجموعا تعداد۲هزار و ۴۲۱فقره از پرونده های وارده خود را از طریق صلح و سازش به سرانجام رسانده اند.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۷۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان به نقل از اقطاع: یدالله سپهری رییس دادگستری شهرستان بافت با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون ۶۳زندانی آزاد شدند،بیان نمود:با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندان و نقش آن در فرآیند قضا زدایی وبا عنایت به توجه خاص مرکز شوراهای حل اختلاف،با اقدامات انجام شده در شورای حل اختلاف ویژه زندان بافت از ابتدای سال جاری ۶۳نفر از زندان آزاد شده اند که نسبت به سال گذشته میزان آزادی ها افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به سازش در ۵۹درصد پرونده های شورای حل اختلاف اظهار داشت: شعب شوراهای حل اختلاف این شهرستان در ۹ ماهه سال ۱۳۹۶ مجموعا تعداد۲هزار و ۴۲۱فقره از پرونده های وارده خود را از طریق صلح و سازش به سرانجام رسانده اند.

وی اعلام کرد: حوزه قضایی بافت دارای مجموعا ۱۹ شعبه که از این تعداد شعبه،۸شعبه شهری و ۱۱شعبه روستایی می باشد، تعداد کل پرونده های وارده به شعب حوزه قضایی بافت۴هزار و ۵۶ فقره می باشد که از این تعداد ۳۰۹۷ فقره مربوط به شعب شهری می باشد.

این مقام قضائی افزود: در ۹ ماهه سال ۱۳۹۶ مجموعا تعداد ۴۰۵۶ پرونده به شوراهای حل اختلاف حوزه قضایی بافت وارد شده است که از این تعداد۴۱۰۳فقره پرونده مختومه گردیده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار