مدیر امور تعاون اداره کل تعاون ،کا رو رفاه اجتماعی استان زنجان:
بخش تعاون ظرفیت‌های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال در کشور دارد و با کمک این بخش می‌توان فرصت‌های شغلی پایداری را در کشور ایجاد کرد.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۹۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، مدیر امور تعاون اداره کل تعاون ،کا رو رفاه اجتماعی استان زنجان از ثبت چهار هزار و۳۰۰ تعاونی از ابتدا تا کنون در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد حدود هزار تعاونی فعال و در دست اجرا هستند.

حمید دنیایی از وجود چهار هزار و ۳۰۰ تعاونی ثبت‌شده در استان زنجان خبر داد و افزود: از این تعداد حدودهزار تعاونی فعال و در دست اجرا است.

وی اظهار داشت: طی دولت تدبیر و امید پالایش لازم جهت واقعی کردن وضعیت فعالیت تعاونی ها انجام شد تا تعاونی‌های فعال در استان مشخص شود که  نتیجه آن فعال ویا دردرست اجرا بودن  حدود هزار تعاونیبودمعاون اداره کل تعاون استان زنجان  به ظرفیت‌های بخش تعاون اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و ارزش‌افزوده در حوزه تعاون استفاده از ظرفیت تعاونی‌های دانش‌بنیان برای توسعه استان بسیار لازم و ضروری است.

دنیایی تصریح کرد: باتوجه به اینکه میانگین سرمایه گذاری لازم جهت ایجاد اشتغال حدود 50 میلیون تومان می باشد و این حدود یک پنجم بخش غیر تعاونی است لذا  توسعه تعاونی‌ها باعث توسعه اشتغال  خواهد شد.وی با تاکید بر اینکه باید اعتماد به تعاونی‌ها در بخش دولتی نهادینه شود، گفت: این تنها نیاز بخش تعاون است و با نگاه‌های سنتی نمی‌توان بخش تعاون را توسعه داد.

وی اظهار داشت: بخش تعاون ظرفیت‌های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال در کشور دارد و  با کمک این بخش می‌توان فرصت‌های شغلی پایداری را در کشور ایجاد کرد.

 

 

ارسال نظرات