ارتقاء احساس امنيت در جامعه بسيار حائز اهميت است چرا كه سازو كار فعاليت هاي اجتماعي ، سياسي ، فرهنگي در بستر امنيت محقق مي شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۶۰۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان با بیان اینکه نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مردم دارد، گفت:‌ در ديدار با معاون استاندار و رياست سازمان برنامه و بودجه استان ضمن تاکید بر واگذاري اعتبارات بر اساس ماده 23 در راستاي پيشبرد ماموريت هاي پليس و استقرار و نگهداري تجهيزات الكتريكي هوشمند نظارتي و كنترلي ترافيك و تامين تجهيزات تخصصي پليس به منظور كاهش تصادفات و ارتقاء فرهنگ رانندگي گفت: تلاش هاي زيادي در استان زنجان شده تا استان جزء امن ترين استان هاي كشور محسوب شود كه احساس امنيت و واقعيت هاي امنيتي در استان در حد مطلوب و بالایی است.

سردار علي آزادي با اشاره به اينكه پليس به عنوان حافظ امنيت اجتماعي سعي دارد تعامل خوبي با نهادها و سازمان ها داشته باشد، بيان داشت: بحمدالله با تعامل خوب بين دستگاه ها ، مردم و نيروي انتظامي امنيت مطلوبي در استان وجود دارد.

وی با اشاره به وجود امنيت رواني پايدار در جامعه اظهار داشت:  ارتقاء احساس امنيت در جامعه بسيار حائز اهميت است چرا كه سازو كار فعاليت هاي اجتماعي ، سياسي ، فرهنگي در بستر امنيت محقق مي شود.

فرمانده انتظامي استان زنجان بر بهره گيري از توان و مشاركت مردم و نهادها در تامين نظم و امنيت تاكيد و تصریح كرد: استفاده از مشاركت مردم و تكيه بر رويكرد اجتماعي محور در مسائلي امنيتي و انتظامي به طور جدي مورد تاكيد است.

طهماسبي معاون استاندار و رياست سازمان برنامه و بودجه استان زنجان با بيان اينكه برقراري امنيت مطلوب در استان نتيجه تلاش و فداكاري مجموعه نيروي انتظامي است، تصريح كرد: از زحمات  فرماندهي انتظامي استان در برقراری امنيت در نا آرامي هاي اخير تقدير و تشكر مي كنيم.

وي با اشاره به نقش مردم در تمام صحنه هاي انقلاب بيان داشت: همه دستگاه ها در تامين امنيت تلاش مي كنند و سهم دارند و نيروي انتظامي در اولين دايره و آشكارترين لايه،سهمش بيشتر براي مردم قابل درك است.

معاون استاندار زنجان با بيان اينكه همراهي وكمك مردم با پليس ماموريت هاي نیروی انتظامی را آسان تر و نتيجه بخش تر مي كند، گفت:كار پليس دشواري هاي خاص خود را دارد و به يقين مردم ارزش كار شما را به خوبي درك كرده  و اگر همكاري صورت مي گيرد براي كاستن از اين دشواري هاست.

رياست سازمان برنامه و بودجه استان نيز با تاكيد بر رفع موانع و كمبودهاي فرماندهي انتظامي استان گفت: بايد سعي شود اين موانع و مشكلات با تعامل و مساعدت ساير دستگاه هاي مرتبط مثل شهرداري و ..... برطرف شود.

ارسال نظرات