ثبت‌نام بیش از 2 هزار نفر در مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم چهارمحال وبختیاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در پایان ثبت‌نام برای حضور در مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم تعداد ثبت‌نام کنندگان در این آزمون در چهارمحال و بختیاری به ۲ هزار و ۲۱۳ نفر رسید.
کد خبر: ۸۹۸۱۶۱۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد‌: زمان ثبت‌نام کنندگان در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم به پایان رسیده است.

وی افزود: در پایان ثبت‌نام برای حضور در مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم تعداد ثبت‌نام کنندگان در این آزمون در چهارمحال و بختیاری به ۲ هزار و ۲۱۳ نفر رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: ثبت‌نام کنندگان مسابقات حفظ و مفاهیم قرآن کریم در کل کشور ۲۴۱ هزار و ۲۱۱ نفر هستند.

عزیزی با اشاره به اینکه عکس قرآن‌آموزان بر روی کارت ورود به جلسه و پاسخ‌نامه وی درج خواهد شد و با کارت شناسایی قرآن آموز در روز آزمون مطابقت داده می‌شود، تأکید کرد: تنها افرادی می‌توانند وارد جلسه آزمون شوند که عکس مناسب در فرم ثبت‌نام بارگذاری کرده باشند.

وی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است تمامی عکس‌ها توسط ستاد برگزاری بررسی شده و عکس‌های نامرتبط حذف می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: لازم است تمامی افراد فاقد عکس مناسب تا ۱۹ بهمن با مراجعه به صفحه کاربری خود عکس صحیح خود را بارگذاری نمایند.

ارسال نظرات