کوره‌های زغال در مناطق حفاظت شده چهارمحال و بختیاری شناسایی و تخریب شدند.
کد خبر: ۸۹۸۱۶۱۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: با مشارکت مردم و همت ماموران 11کوره زغال در مناطق حفاظت شده هلن چهارمحال و بختیاری تخریب شد. 

شهرام احمدی با تاکید بر همکاری مردم با مأموران یگان حفاظت محیط زیست در حفظ و حراست از محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن گفت: دو متخلف حمل چوب درختان جنگلی بلوط دستگیر و 350 کیلوگرم چوب جنگلی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به تلاش مأموران یگان حفاظت محیط زیست، در دستگیری  متخلفان قطع درختان جنگلی منطقه حفاظت شده هلن در شهرستان کیار افزود: مأموران در حین انجام گشت و کنترل شبانه در این منطقه جنگلی چند متخلف را در حین حمل چوب جنگلی شناسایی و دستگیر کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود:مأموران این متخلفان سودجو را به همراه ادوات قطع درخت و حمل چوب دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.

منطقه حفاظت شده هلن که به اسم یکی از پرستاران قدیمی نامگذاری شده است با 40هزار هکتار وسعت پس از سبزکوه دومین منطقه حفاظت شده چهارمحال و بختیاری است، که درمحدوده شهرستان های اردل، لردگان و کیار با فاصله تقریبی ۱۱۰کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

ارسال نظرات