معاون سیاسی، امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

مردم داری و توجه به نیازهای مردم وظایف اصلی فرمانداران است

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در آیین تکریم و معارفه فرمانداران قبلی و جدید شبستر، مردم داری و توجه به نیازهای مردم را از وظایف اصلی فرمانداران عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۱۶۱۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم شهرتی فر، اظهار کرد: باید قدردان مردم باشیم و در جهت رشد فعالیت های اقتصادی، خروج از رکود و جذب سرمایه گذاران گام برداریم و در این بین فرمانداران نقش ویژه و مضاعفی دارند.
وی همچنین بر توجه به اهداف والای انقلاب اسلامی در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: نیاز است علت دشمنی و شرح دشمنی دشمنان نظام را تبیین کنیم تا جوانان بدانند مسئولان امر متوجه اوضاع هستند و برای خروج از بحران برنامه ای مدون دارند.
شهرتی فر از فرمانداران خواست به عنوان نماینده دولت نظارت کافی به دستگاههای دولتی داشته باشند
امام جمعه شبستر نیز در این آیین با اشاره با آغاز ایام الله دهه فجر و همچنین تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد: انقلاب اسلامی تداوم حرکت پیامبر و اهل بیت است و نعمت بزرگی است که به حکم عقل و شرع باید از این نعمت حراست و حفاظت کنیم.
حجت الاسلام محمدزاده اتحاد موجود در جامعه را یکی از مهمترین فاکتورهای تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمن در صدد ضربه زدن به ایمان و باور مردم است و اعتقادات اصلی و زیربنایی را هدف گرفته است.
وی از زحمات فرماندار قبلی تشکر کرد و صداقت وی در برخورد با مردم و عمل به آرمان های نظام را مهمترین صفت بارز وی عنوان کرد.
حسن مستفید فرماندار جدید شهرستان شبستر دارای سوابق مدیریتی از جمله معاون شهردار، معاون فرماندار سراب، بخشدار و فرماندار هشترود بوده و دارای مدرک مهندسی صنایع از دانشگاه امیرکبیر بوده و فارغ التحصیل رشته مدیریت است.
در این آیین حسن مستفید به عنوان فرماندار جدید شهرستان شبستر معرفی و از خدمات 18 ماهه منصور طالب پور قدردانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار