سیستم حفاظت الکترونیک مرکز انتقال نفت و تاسیسات شهید سربرزگر شاهرود و مرکزمنطقه شمال شرق بصورت موقت افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۸۱۶۳۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق؛ گفت: با تکمیل پروژه‌های در حال اجرای سیستم حفاظت الکترونیک مرکز انتقال نفت سمنان و تاسیسات نفت تربت حیدریه، بزودی این مراکز حساس نیز به این سیستم مجهز خواهند شد.
حسین مطواعی با اشاره به الزام اجرای این سیستم در کلیه مراکز انتقال نفت و تاسیسات تابعه منطقه مطابق دستورالعمل‌های حراست شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران افزود: مرکز منطقه شمالشرق و مرکز انتقال نفت شاهرود یکی از بزرگترین پروژه‌های اجرای این سیستم در سطح این منطقه و شرکت می‌باشد.
وی تصریح کرد با بهره برداری از این سیستم همه بخش‌های فیزیکی و پیرامونی منطقه توسط واحد حراست منطقه نظارت و کنترل می‌شود، همچنین با برنامه ریزی و رعایت اولویت بندی سایر مراکز انتقال نفت و تاسیسات منطقه نیز که فاقد این سیستم می‌باشند تحت پوشش نظارتی این شبکه قرار خواهند گرفت.
وی با تاکید بر اینکه نصب این سیستم‌ها نقش مهم و غیر قابل انکاری در زمینه کنترل و مدیریت رفت و آمد‌ها ایفا می‌کند، خاطر نشان کرد: بهره برداری از این سیستم برای کنترل ورود غیر مجاز افراد به برخی قسمت‌ها در طول ساعات اداری و همه ساختمان‌ها در ساعات تعطیلی، می‌تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.
شایان ذکر است: این پروژه با حضور فرهاد ابراهیمی معاون فنی و مهندسی مخابرات، حمید صداقتی معاون عملیات مخابرات، محمود چیمه رئیس طراحی و اجرای شبکه تلفن و توزیع و عبدا... محمودیفرد رئیس طرح‌ها و هماهنگی عملیات مناطق مدیریت مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بصورت آزمایشی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
در ادامه این برنامه با عزیمت به ایستگاه مخابراتی سویز، ضمن بازدید از آن ایستگاه تازه تاسیس در مسیر لینک سراسری رادیو دیجیتال شاهرود مشهد در جریان کار‌های نصب و راه اندازی سیستم‌های مخابراتی و آنتن‌ها که اخیراً توسط همکاران مخابرات این منطقه انجام شده است، قرار گرفتند
ارسال نظرات
پر بیننده ها