مدیرکل کمیته امداد  استان مرکزی :

افتتاح ۳۳۳ پروژه عمرانی کمیته امداد استان مرکزی همزمان با دهه فجر

مدیرکل کمیته امداد  استان مرکزی گفت: افتتاح ۳۳۳ پروژه عمرانی، دیدار از خانواده‌های شهدا ۱۵۰ مورد، توزیع ۴۳۷۰ سبد کالا در بین خانواده‌های جامعه هدف و بازدید از ۳۰۰ خانواده مددجویان و محرومان در قالب طرح مفتاح از برنامه‌های این کمیته در ایام االله مبارک فجر است.
کد خبر: ۸۹۸۱۶۴۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد و مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه مبارک فجر استان مرکزی در جشن بزرگ انقلاب که با حضور خانواده‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر در سالن آیت‌الله اراکی برگزار شد با بیان اینکه صاحبان اصلی نظام و انقلاب محرومان هستند، گفت: از بزرگترین افتخارات نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب خدمت به اقشار آسیب‌پذیر و کم بضاعت جامعه است.

وی تاسیس کمیته امداد و سایر نهادها و دستگاه‌های حمایتی را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: پس از تأسیس این نهاد انقلابی فعالیت‌های مختلفی در راستای ارتقاء سطح اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه هدف این نهاد صورت گرفته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به توانمندسازی مددجویان تحت حمایت اشاره کرد .

وی محرومیت‌زدایی در روستاها و منطق محروم را از دستادورهای انقلاب عنوان و افزود: امروز به برکت نظام اسلامی وضعیت روستاها تغییر کرده است، در ۹ ماهه امسال دو هزارو ۵۶ فرصت شغلی جدید با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شده و از این تعداد یک‌هزار و ۳۳۳ فرصت شغلی بااعتبار ۲۱ میلیارد و صد میلیون تومان برای مددجویان روستایی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد.

وی در ادامه ارتقا جایگاه زنان در جامعه اسلامی را از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب برشمرد و گفت: بی‌سوادترین اقشار قبل از انقلاب در جامعه زنان بود و به برکت انقلاب اسلامی زنان جایگاه واقعی خود را پیدا کرده و امروز در مسائل مخلف علمی، فرهنگی و سیاسی در پیشرفت جامعه اسلامی سهمیم هستند.

مسئول کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی با اشاره به اینکه هدف اصلی کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی دهه مبارک فجر تبیین دستاوردهای انقلاب در بین محرومان و مستضعفان است از اجرای ۱۰۹۳ برنامه در کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی تدارک دیده شده خبر داد و گفت: افتتاح ۳۳۳ پروژه عمرانی (افتتاح مسکن محرومان، کلینیک و مراکز درمانی، مهدهای کودک، فاز سوم بیمارستان آیت ا... خوانساری و ...)، دیدار از خانواده‌های شهدا ۱۵۰ مورد، توزیع ۴۳۷۰ سبد کالا در بین خانواده‌های جامعه هدف و بازدید از ۳۰۰ خانواده مددجویان و محرومان در قالب طرح مفتاح از برنامه‌های این کمیته در ایام الله مبارک فجر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار