مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: فضای مجازی و جوانان اولویت اصلی برنامه‌های دهه فجر سازمان فرهنگی شهرداری یزد است.
کد خبر: ۸۹۸۱۶۹۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، عباس ملازینلی در ستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به اینکه بیش از 110 برنامه به صورت مستقیم توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد برای ایام دهه فجر برگزار می‌شود، گفت: امسال به حمدالله در تمام این برنامه‌ها، بیشتر نسل جوان و به ویژه کودکان و نوجوانان مخاطب اصلی برنامه‌های این سازمان هستند.
وی فضای مجازی را مورد هدف اصلی این سازمان در برنامه‌های دهه فجر دانست و گفت: برنامه‌های مختلفی برای این فضا توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در نظر گرفته شده است.
ملازینلی ادامه داد: علاوه بر این برنامه‌ها، آن دسته از برنامه‌هایی که در سال‌های قبل انجام می‌شده را هم امسال برای برگزاری در ایام الله دهه فجر اجرا می‌شود تا برنامه‌های این ایام به صورت بسیار پرشور صورت پذیرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: فضاسازی مرتبط با ایام فاطمیه و دهه فجر هم به صورتی که چهره شهر حال و هوای ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه به خود بگیرد برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری سرودهای خیابانی و انقلابی یکی دیگر از برنامه‌هایی است که سعی شده امسال بحث ایام فاطمیه و سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) در این سرودها لحاظ شود.
ملازینلی تصریح کرد: ارائه کتاب‌ها از طریق فضای مجازی، تهیه کارت پستال‌های مرتبط با ایام و ارائه آن به وسیله فضای مجازی، اجرای طرح چند رسانه‌ای با همکاری آموزش و پرورش و مجموعه این فعالیت‌ها، انشاالله ارتباط مضاعف و خوبی را به وجود آورده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد: در این برنامه‌ها سعی شده ارتباط خیلی خوبی را با جوانان، نوجوانان و نسل جدید انقلاب را به وجود آورده و سعی می‌کنیم که ارزش‌ها و حافظه تاریخی انقلاب به نسل جوان منقل شود.
حسین زارع‌زاده مدیرکل کمیته امداد استان یزد هم در این نشست با اشاره به اینکه کمیته تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر یزد از ارگان‌های حمایتی تشکیل شده و برنامه های مختلف اعضای کمیته ارائه شده، گفت: در این ایام افتتاح 12 مهد کودک و 14 پروژه مسکونی کمیته امداد از 280 پروژه مسکونی امسال یزد انجام می‌شود.
وی از افتتاح طرح‌های اشتغال صندوق کارآفرینی امید در یزد خبر داد و گفت: یکی از ویژگی‌های این کمیته خدمات دهی به افراد تحت پوشش و مددجویان است که سعی شده خدمات‌رسانی تشدید شود چرا که این قشر جامعه نیازمند حمایت‌های جدی مسئولان هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد و رئیس کمیته تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر یزد اعطای وام کارگشایی و اشتغال، و برپایی نمایشگاه‌های عکس و پوستر و مراسم خاطره‌گویی را از دیگر برنامه‌های این ستاد دانست.
ارسال نظرات