خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه خبرداد:

برگزاری 30 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در زیرکوه

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه از برگزاری 30 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر توسط ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۳۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از خراسان جنوبی، سرگرد ابراهیم کریمی در نشست خبری برنامه های دهه فجر، در جمع خبرنگاران با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهارداشت: از حدود یک ماه قبل ستاد بزرگداشت دهه فجر در سطح نواحی و حوزه های مقاومت فعال گردیده و برنامه های این ایام برنامه ریزی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه خاطرنشان کرد: قرار است برنامه های ما در سه محور فرهنگی و اعتقادی، بصیرتی و سیاسی و عمرانی اجرا شود.

کریمی بیان داشت: جون ایام دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه مقارن شده است، تلاش ما بر این خواهد بود تا برنامه های ما رنگ و بوی فاطمی به خود بگیرد و همه تلاش همکاران ما و بسیجیان عزیز این خواهد بود که بتوانند دستاوردهای انقلاب را در این ایام خصوصا برای نسل جوان بازگو کنند.

وی با بیان اینکه 30 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر توسط ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه، اجرا خواهد دشف،گفت:سرکشی از خانواده معظم شهدا و عطر افشانی گلزار شهدا در مرکز شهرستان و سطح بخش ها،برپایی ایستگاههای صلواتی، برپایی نمایشگاه فاطمیون، برگزاری یادواره شهدا در فضای مجازی،‌برگزاری 3 یادواره شهدا در روستای کبودان، بمرود و اسفاد، دیدار با ائمه جمعه شهرستان،‌برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در روستای شاهرخت، محفل انس با قرآن کریم در شاهرخت با حضور همه مردم بخش پترگان،برگزاری مجمع عالی بسیج در 16 بهمن ماه،برگزاری همایش با هم تا بهشت ویژه زوج های جوان به همت حوزه خواهران،اجرای برنامه محله پاک در شهر حاجی آباد ،بزرگداشت عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات، برگزاری میقات الصالحین در مصلی های نماز جمعه و برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در سطح شهرستان و بخش های تابعه و روستاهای بزرگ شهرستان از جمله برنامه های فرهنگی این ایام خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه ،‌ادامه داد: در زمینه عمرانی هم برنامه هایی اجرا خواهد دش که افتتاح پایگاه بسیج المهدی شاهرخت و شهدای شیرخند، افتتاح قنات مارزنگی در نقطه مرزی،کلنگ زنی گلزار شهدای روستای مرزی چشمه بید و احیا و مرمت قنات پردان از جمله برنامه هایی خواهد بود که مردم شهرستان از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

کریمی تاکید کرد:همه ما تلاش خواهیم کرد تا برنامه هایی که اجرا خواهد شد به علت تقارن این ایام با ایام فاطمیه، هم احترام فاطمیه حفظ شود و هم ان شاء الله ثمرات و برکات نظام برای مردم و نسل جوان بازگو شود.

وی اذعان داشت: وظیفه تک تک همه ماست تا ثمرات و برکات نظام را که در این 39 سال به برکت خون شهدا ایجاد شده است،برای جوانان ونوجوانان بازگو کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما بر اساس فرهنگ شهادت و ایثار بنا شده است،گفت:دشمن از این مسیر سیلی خورده است و برای از بین بردن این فرهنگ تلاش می کند و نقشه می کشد، اما اگر مردم را همراه داشته باشیم و به آنها نقش دهیم ،‌نقلاب ما با سرعت به پیش خواهد رفت.

کریمی خاطرنشان کرد: وظیفه تک تک ما مسئولان است تا تلاش کنیم مشکلات امروز مردم خصوصا مشکلات اقتصادی را  در حد توان حل کنیم تا خدای ناکرده ما باعث نشویم تا موجی در جامعه درست شود و دشمن سوء استفاده کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها