مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: اگر ما امروزه به پست و مقام هایی رسیده ایم همه مدیون خون شهدا هستیم و اگر در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنیم خیانت کرده ایم و در دادگاه عدل الهی باید پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۴۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میناب،حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در اولین یادواره شهدای لردمنجلی میناب با تاکید بر ضررویت حفظ حجاب و عفت برای زنان جامعه افزود: اکثر شهدای عزیز در وصیت نامه های خودشان سفارش به حفظ حجاب داشته و امروز همه ما باید در مسیر سفارش های شهدا برای نهادینه نمودن فرهنگ حجاب،عفت و پاکدامنی در جامعه تلاش کنیم.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان مسئولین را خدمتگذار این ملت دانست و افزود: اگر ما امروزه به پست و مقام هایی رسیده ایم همه مدیون خون شهدا هستیم و اگر در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنیم خیانت کرده ایم و در دادگاه عدل الهی باید پاسخگو باشیم.

 

 

وی با بیان اینکه شهیدان زنده اند و نزد پروردگار روزی می خورند اظهار کرد: اعمال و رفتار ما باید به گونه ای باشد که در مسیر حق قرار گیرد زیرا شهیدان برای حفظ اسلام از خون خود گذشتند، شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و مبادا در این مسیر کاری کنیم که شهیدان آزرده خاطر شوند.

 

حجت الاسلام گرایلی با مقایسه ای بر قیام امام حسین(ع) با انقلاب اسلامی ایران اذعان داشت: انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام امام حسین(ع) است و با تشابه های فراوان در این دو قیام همه یک هدف را دنبال می کند و آن هدف حفظ اسلام است و امروز نه تها به یاری پروردگار اسلام حفظ شده بلکه انقلاب اسلامی ما الگویی برای مظلومین جهان تبدیل شده است.

 

وی شهدات طلبی، هجرت، قاطعیت در برابر ظلم و فدا شدن بهترین یاران، ریزش ها و رویش را را از ویژگی های قیام امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

 

 

طالب احمدی نیا، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه میناب در یادواره دو شهید روستای لردمنجلی شهرستان میناب نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ماباید ادامه دهندگان راستین راه شهداء باشیم.

 

وی اخلاص، صداقت و ولایت مداری شهدا را رمز ماندگاری آنان در لحظه لحظه حیات این کشور بیان کرد و در توصیه ای ، خدمت جانانه و صادقانه به مردم را نشان از تبعیت راستین آنان از شهدا دانست.

 

فرمانده سپاه میناب افزود: امروزه به برکت خون شهدای سرافراز انقلاب اسلامی امنیت داخلی ایران به منطقه‌ پیوسته و دیگر نمی‌توان امنیت کشور را به مرزهایمان محدود کنیم بگونه ای که شعاع امنیتی جمهوری اسلامی ایران به برکت شهدای ما تا مرز رژیم صهیونیستی رفته است.

 

سرگرد احمدی نیا گفت: امروز با گذشت 39 سال از عمر نظام اسلامی در منطقه، با سربلندی و ایستادگی و مقاومت می‌گذرد، همه به برکت انسجام داخلی، رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و وحدت مردم است.

 

وی اذعان داشت: قدم نهادن در مسیر شهادت ارزشمند است و شهدا جزو مقربین درگاه الهی هستند زیرا با ایثار جان خود آرامش و امینت را برای جامعه به ارمغان آوردند.

در پایان این مراسم از خانواده دو شهید عباس ناصری و عباس قطارانی نژاد از شهدای سرافراز روستای لردمنجلی میناب توسط مشئولین تجلیل شد.

روستای لرد منجلی در یک کیلومتری شهرستان میناب قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات