خبرهای داغ:
دادستان قزوین:

برای شهردار محمدیه به مدت 6 ماه قرار نظارت قضایی صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خصوص صدور این قرار اظهار داشت: بر اساس صدور قرار نظارت قضایی، شهردار فعلی محمدیه تا تعیین تکلیف پرونده خود به دلیل برخی تخلفات مالی در سمت شهرداری الوند به مدت 6 ماه حق حضور در شهرداری محمدیه را نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۶۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خصوص پرونده شهردار سابق الوند گفت: در حال حاضر این پرونده در یکی از شعبات بازپرسی دادسرای قزوین و در مرحله تحقیقات مقدماتی است و تا تکمیل پرونده قرار نظارت قضایی صادر شده است.
صادقی نیارکی افزود: شهردار سابق الوند که هم اکنون شهردار فعلی محمدیه می باشد به دلیل برخی تخلفات مالی در زمان حضورش در شهرداری الوند توسط دادستانی دستگیر شد که پس از تفهیم اتهام علاوه بر صدور قرار تامین، قرار نظارت قضایی نیز برای وی صادر شد.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خصوص صدور این قرار اظهار داشت: بر اساس صدور قرار نظارت قضایی، شهردار محمدیه تا تعیین تکلیف پرونده خود به دلیل برخی تخلفات مالی به مدت 6 ماه حق حضور در شهرداری محمدیه را نخواهد داشت.
این مقام قضایی به ماده 247 آیین دادرسی کیفری مصوب 1392 اشاره و تصریح کرد: بر اساس این ماده قرارهای نظارت نیز مانند قرارهای تامین کیفری، آزادی‌های متهم را محدود می‌کند اما محدودیت ناشی از صدور قرارهای نظارت قضایی، خفیف‌تر و شامل برخی محدودیت‌های شغلی، محرومیت استفاده از تسهیلات اجتماعی و محدودیت تردد است و در حقیقت، مرجع صالح پس از صدور قرار نظارت، بر رعایت تکالیف موضوع قرار از سوی متهم، نظارت می‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در پایان افزود: این پرونده در دادسرای قزوین و در مرحله تحقیقات است که پس از تکمیل و صدور کیفرخواست جهت صدور رای به دادگاه ارسال خواهد شد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار