خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

نظارت بر ساخت‌‌و‌سازها در شهرک‌های صنعتی قزوین تشدید می‌شود

مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در راستای ارتقاء کیفیت ساخت‌وساز‌های واحدهای صنعتی، کار نظارت بر ساخت وسازها در شهرک‌های صنعتی این استان تشدید می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۸۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حميدرضا خانپور در ديدار با اعضاي هیأت مديره انجمن شركت‌هاي ساختماني و تأسيساتي استان قزوين اظهار داشت: ساخت‌و‌سازهاي طرح‌هاي صنعتي و پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بر اساس اصول و ضوابط قانونی اجراء و ساخته مي‌شود و شرکت شهرک‌ها برای ارتقاء کیفیت این پروژه‌ها، به صورت مستقیم بر آنها نظارت داشته تا تخلفاتی در این زمینه صورت نگیرد.
وی بیان کرد: تمامي ساخت‌و‌سازهاي واحدهاي صنعتي از مرحله عقد قرارداد در شهرک‌های صنعتي زیر نظر مستقیم اين شركت و با ضوابط و اصول ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و انرژی (HSEE) احداث شده و در صورت عدم رعايت اصول ساخت و ساز پايان كار ساختماني صادر نمی‌شود و بايد با همكاري انجمن شركت‌هاي ساختماني و تأسيساتي و سازمان نظام مهندسي و نظارت عاليه اين شركت از تخلفات احتمالي جلوگيري شود.
رئيس هیأت مديره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصريح کرد: در حال حاضر 330 طرح صنعتي در شهرک‌ها و نواحي صنعتي استان در مرحله ساخت و‌ساز(ديواركشي، نصب سوله ، نصب ماشين آلات) قرار دارد.
همچنین در ادامه محمدمهدي مدني رئيس هيأت مديره انجمن شركت‌هاي ساختماني و تأسيساتي استان قزوین آمادگي پيمانكاران استاني را در اجراي پروژه‌هاي عمراني و همچنين ساخت و نظارت كارخانجات صنعتي در شهرک‌ها و نواحي صنعتي را خبر داد.
1011/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها