رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: رسانه ها با فراهم کردن زمینه و ایجاد انگیزه و حساسیت، مردم را برای حضور حماسی و پرشور در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی تشویق کنند.
کد خبر: ۸۹۸۱۸۲۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش بسیج رسانه آذربایجان غربی، یوسف حق دوست در گفت و گو با سایت بسیج رسانه با تبریک فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: تکیه انقلاب اسلامی ایران بر تعالیم مکتب اهل بیت(ع)، قرآن و تلاش ملت باعث استحکام و ایستادگی نظام در 4 دهه گذشته در برابر طاغوت و طاغوتیان زمان شده است.

وی گفت: بزرگداشت دهه فجر و 22بهمن، اعلام وفاداری به آرمانهای انقلاب، امام راحل(ره) و تبعیت از منویات رهبری است که برای جهانیان پیام همراهی مردم و ایستادگی در برابر استبداد را دارد و تداوم انقلاب را تضمین می کند.

حق دوست خاطرنشان کرد: بزرگداشت ایام الله دهه فجر و حضو مردم در صحنه به استکبار و اذناب انها در داخل این پیام را می رساند که انقلاب در دل و قلب ملت ایران، از نسل انقلاب تا نسل چهارم جای دارد.

وی اظهار کرد: باید اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر موجب تقویت وحدت ملی و انسجام اسلامی شده و پیوندی بین نسل اول و نسل چهارم انقلاب ایجاد کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی تصریح کرد: ایجاد پیوند بین نسل اول و چهارم انقلاب اسلامی باعث افزایش بصیرت و اگاهی جوانان شده و مانع از هرگونه گسست بین نسلی می شود.
حق دوست با بیان اینکه باید رویکرد تبیینی و بصیرتی  به صورت محوری و محتوایی در جشن های انقلاب مد نظر قرار گیرد، گفت: تبیین و تشریح نقش امام راحل در پیروزی انقلاب، نقش مقام معظم در تداوم و استمرار آن و جایگاه شهدای والامقام در ایجاد امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیبن دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال"  و امیدآفرینی در بین مردم است.


حق دوست بر مردمی شدن جشن های پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و افزود: تمام آحاد ملت با توجه به حساسیت مقطعی کشور  باید حضور پرشور و حماسی در جشن های انقلاب و به ویژه ۲۲ بهمن داشته باشند چراکه حضور مردم ضامن بقای انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی از رسانه ها خواست با فراهم کردن زمینه و ایجاد انگیزه و حساسیت، مردم را برای حضور حماسی و پرشور در جشن های پیروزی انقلاب تشویق کنند.


وی گفت: اصحاب رسانه باید برای انعکاس رسانه ای جشن های پیروزی انقلاب اسلامی با احساس تکلیف وارد میدان شده و تمام زوایای عشق و ارادت ملت را به دنیا مخابره کنند.

ارسال نظرات