مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از نمایش عمومی آثار تولید شده در همایش کتابت نور همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۸۳۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین آذرنیا با اشاره به اینکه آثار تولید شده در همایش کتابت نور همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همچنین سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن در محل فرودگاه بین المللی تبریز در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت، از استمرار برگزاری این برنامه های فرهنگی و هنری خبر داد.

وی از همراهی هنرمندان شهر با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به عنوان خادم فرهنگ و هنر شهر قدردانی کرد و افزود: کتابت نور با قدردانی از سالها تلاش استاد سید رضی صدرالدینی رنگ و بویی دیگر به خود گرفت و برای این هنرمند ارجمند و زنده نام شهرمان آرزوی صحت و استمرار خدمات فرهنگی و هنری هستیم.

آذرنیا ادامه داد: کتابت نور عرض ارادت هنرمندان تبریز به ساحت قدسی بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همچنین ادای احترام به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی محسوب می شود که با شکوه و زیبایی خاصی برگزار شد.
وی اضافه کرد: نگارش شعارهای مردم در سال های انقلاب و همچنین فرازهایی از خطبه فدکیه، زمینه ساز تولید آثار برجسته ای توسط هنرمندان خوشنویس شهر بود.

 همایش کتابت نور همزمان با ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دهه فجر انقلاب اسلامی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با حضور اساتید برجسته خوشنویسی تبریز در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها