خبرهای داغ:
صورت گرفت:

دیدار رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با آیت‌الله عابدینی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۹۸۱۸۴۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن ربّانی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور اظهار کرد: هماهنگی و هم‌افزایی بخش‌های مختلف حوزه‌های علمیه در خدمت‌رسانی به روحانیون و طلّاب ضروری است و در این راستا ‌باید حفظ کرامت طلاب، خانواده‌های آن‌ها و روحانیون مسن مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: عیادت و خدمت به معمرین که عمر با برکت خود را در راه اسلام و انقلاب صرف کرده‌اند می‌باید با جدیت و توجه بیشتری انجام شود و در این خدمت‌رسانی‌ها اصول و مبانی دینی و انقلابی لحاظ شود.
امام جمعه قزوین به خدمات روحانیون و طلاب در طول انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: آمار طلابی که در دفاع مقدس شرکت داشته‌اند و به شهادت نائل آمده‌اند نسبت به میانگین جمعیتی این قشر بسیار بالا بود و این‌ مهم نشان دهنده حضور فعال روحانیون و طلاب در عرصه‌های مختلف انقلاب است.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: ثبت خاطرات و زندگی انقلابی بزرگان و علما برکات بسیاری را به همراه دارد و اگر این کار صورت نگیرد خاطرات بسیار ارزشمند آن عزیزان از میان خواهد رفت و با نگاه‌هایی که در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور وجود دارد این کار می‌تواند با همه جانبه‌گرایی بیشتر انجام شود.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار