رئیس مؤسسه قرآنی تفسیر جوان در گفتگو با خبرنگار بسیج:
دکتر محمد بیستونی از آموزش 500هزار نفر در کشور با محوریت تفسیر موضوعی قرآن کریم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۸۵۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه تخصصی قرآن پژوهی ویژه فعالان قرآنی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری در سالن یاس مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

 دکتر محمد بیستونی در حاشیه این کارگاه به خبرنگار ما گفت: عنوان کارگاهی که امروز در شهرکرد برگزار می کنیم، قرآن و سبک زندگی است.

وی افزود: در این کارگاه روش تحقیق موضوعی از قرآن کریم را آموزش می دهیم و فعالان قرآنی بر اساس آموزه هایی که در این کارگاه فرامی گیرند، روش تحقیق موضوعی با نگاه ویژه به قرآن و مهارت های زندگی، آموزش می بینند.

دکتر بیستونی ادامه داد: در این روش اگر افراد به عربی تسلط هم نداشته باشند،  می توانند تا 4200 موضوع از قرآن را در مباحث میان رشته ای، کاربردی و  قرآنی تحقیق کنند و خودشان به صورت مربی اینها را به دیگران آموزش دهند و حتی در تألیف کتب موضوعی تفسیر قرآن کریم هم با این روش تسلط پیدا می کنند.

وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری ، پانزدهمین استانی است که کارگاه قرآن پژوهی در آن برگزار می شود و تا کنون حدود 500هزار نفر از طریق مؤسسه قرآنی تفسیر جوان در این کارگاه ها آموزش دیده اند و در 16 دانشگاه کشور، چهار حوزه علمیه و برای 130 امام جمعه کشور این کارگاه ها برگزار شده است.

رئیس موسسه قرآنی تفسیر جوان یادآور شد: این روش نو و جدید و قابل برگزاری در 4ساعت می باشد، که  با استقبال خوب از سوی فعالان قرآنی روبرو شده است.

گفتنی است: برای شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی گواهی صادر و یک جلد تفسیر قطره ای، با عنوان "قرآن بشیر"  اهدا شد.

ارسال نظرات