خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از حافظان قرآن کریم منطقه مایان گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) اسلام ناب محمدی را احیا کرد در روزگاری این کشور جولانگاه استکبار جهانی و شیطان بزرگ؛ آمریکا بود.
کد خبر: ۸۹۸۱۸۶۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی دارد که این دستاوردها علاوه بر اینکه باید از آن ها محافظت کنیم باید در بین آحاد جامعه تبیین و تشریح شوند  تا مردم به خصوص نسل جدید که آینده سازان کشور هستند پی به عظمت انقلاب اسلامی ببرند.

وی اضافه کرد: اکنون باید دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم چراکه به برکت جمهوری اسلامی ایران و امام (ره) قرآن در سراسر دنیا حاکم شده است و مردم تشنه آموزه های قرآن کریم هستند.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید دارند باید در کشور 10 میلیون حافظ قرآن داشته باشیم بنابراین ما که ولایت مدار هستیم باید بدانیم سهم ما از این امر چقدر است و چقدر در تحقق فرامین معظم له در تلاش هستیم و روز به روز برای این امر مهم با همه وجود تلاش کنیم تا جامعه ما با تبعیت از رهنمودهای قرآن کریم سعادتمند شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها