خبرهای داغ:
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود، از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی وپیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۸۸۰
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود گفت: هدف از این دوره آموزشی، آشنایی و آموزش عموم خصوصاً نوجوانان و جوانان جهت آشنایی با سبک زندگی اسلامی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و شناخت مواد مخدر و هشدار به جوانان و نوجوانان در مورد ضرر‌های روحی، جسمی، اجتماعی، خانوادگی در رابطه با عواقب مصرف مواد مخدر است.
وی گفت: از راهکار‌های جلوگیری از اعتیاد می‌توان به آگاه ساختن فرزندان، توجه به خواسته‌های منطقی نسل جوان و تشویق فرزندان به انجام فرایض دینی اشاره کرد که نقش مهمی در جلوگیری از اعتیاد جوانان دارند.
ابراهیمی تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی یک نیاز ضروری است در شرایطی که بدون شک، پدیده اعتیاد، جوامع را در ابعاد مختلف تهدید می‌کند و در عصر حاضر با پیشرفت علم، مشتقات ویران گر تری هم به آن اضافه شده است.
این مسئول فرهنگی خاطر نشان کرد: در این کارگاه آموزشی که بمدت دو روز برگزار گردید، استاد میرزائی ضمن مطرح کردن آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر به ضرر و زیان‌های آن بر جسم و روان انسان پرداخت و مبارزه با این مواد افیونی را از دستاورد‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها