خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان اذعان کرد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تاکستان اذعان کرد: امروز که تمام دنیا متحد شدند ما را از دین ،امامت و ولایت جدا سازند فاطمه زهرا (س) بهترین الگو و مقتدا است.
کد خبر: ۸۹۸۱۸۸۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام صادقی در سوگ خانم فاطمه زهرا (س)گفت :این روزها که در فراق فاطمه زهرا (س) نشسته ایم که پیامبر اسلام بر دستش بوسه میزد و می فرمود ام ابیها.
امروز در شهادت مظلومانه زهرا سلام الله اشک غم میریزم که امیر المونین ع فرمودند بهترین همسر است برای عبادت خداوند.
ای اشکها بریزید بر داغ مظلومه ای که با دست خودش حسنین و زینبین را تربیت کرد و با دست های کبود و ورم کرده بر موهای زینبین شانه میزد
حجت الاسلام صادقی در ادامه بیان کرد:آری امروز روز شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا سلام الله علیها است که سوره کوثر در حق ایشان نازل گردید .
وی اذعان کرد: ایشان مدافع نبوت است که در سن کودکی در کنار پدر ایستاد و در پیش و تاب مشکلاتی که منافقین و کفار برای حضرت رسول بوجود آوردند همچون یری مهربان و پشتکاری فداکار بود.
این مسئول در ادامه شرح داد: بعد از رحلت جان گداز نبی اکرم (ص)با این که چادرش به خاک کوچه های مدینه خاکی شد اما دست از ولایت و امامت برنداشت و با اینکه پهلویش شکست، سینه اش زخمی شد و دستش ورم کرد اما تا متوجه شد مولایش را برای بیعت با بیعت شکنان میبرند بلند شد و ایسستاد و به دنبال امامش رفت تا از ولیش دفاع کند.
در خاتمه بیان کرد: این کار فاطمه زهرا (س) برای ما درس است که اگر بدنمان زخمی شد و تازیانه خوردیم و با مشکلات مواجه شدیم از ولی و امام و رهبر خود دست برنداریم امروز که تمام دنیا متحد شدند ما را از دین ،امامت و ولایت جدا سازند فاطمه زهرا (س) بهترین الگو و مقتدا است.
7001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها