احمدپور با اشاره به در دست اجرا بودن طرح گازرسانی به ۵۰۳ روستای دیگر استان گفت: با گازرسانی به این روستاها، بیش از ۲۸ هزار خانوار روستایی استان، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۹۱۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه برای ۲۷ روستای ۱۱۹ هزار متر شبکه گذاری انجام شده است، افزود: در این روستا‌ها یکهزار و ۵۰۰ علمک روی شبکه گازدار نصب خواهد شد.

وی افزود: با گازدار شدن این روستا‌ها و اشتراک پذیری، یکهزار و ۲۵۵ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت : ۹ روستا در بخش‌های مرکزی شهرستان رامسر، ۳ روستا در بخش بندپی شرقی شهرستان بابل، ۲ روستا در بخش لاریجان شهرستان آمل، یک روستا در بخش مرزن آباد شهرستان چالوس و ۱۱ روستا در بخش‌های مرکزی و هزارجریب شهرستان نکاء و یک روستا در بخش مرکزی شهرستان سوادکوه دهه فجر امسال بهره برداری می‌شود.

احمدپور با اشاره به در دست اجرا بودن طرح گازرسانی به ۵۰۳ روستای دیگر استان گفت:  با گازرسانی به این روستاها، بیش از ۲۸ هزار خانوار روستایی استان، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی از عملیات گازرسانی به رغم کوهستانی بودن منطقه و صعب العبور بودن خبرداد و افزود: تا پایان سال ۹۷ این روستا‌ها از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه مازندران رتبه اول  روستا‌های گازدار کشور را داراست، افزود: بیش از ۸/۹۰ درصد خانوار روستایی و بیش از ۹۹ درصد خانوار شهری مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها