فرمانده سپاه استان سمنان:

سپاه نیازمند معنویتی است که بصیرت خروجی آن باشد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز سپاه نیازمند معنویتی است که بصیرت خروجی آن باشد و باید به این امر توجه کرد.
کد خبر: ۸۹۸۱۹۲۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حسن حسن‌زاده ظهر امروز در دیدار با مسؤول و شماری از کارکنان نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان اظهار کرد: مجموعه‌های نظامی توان رزم را در دو بخش می‌دانند؛ یک بخش مؤلفه‌های مادی و بخش دیگر مؤلفه‌های غیرمادی به‌ویژه در جمهوری اسلامی و در سپاه پاسداران که با تأکیدات رهبر معظم انقلاب این مؤلفه‌های غیرمادی در توان رزم در سپاه اثرگذاری‌اش بسیار بالاست و قابل مقایسه با بخش مادی نیست.

وی با بیان اینکه مؤلفه‌های نظیر روحیه، انگیزه، اعتقادات و معنویت در توان رزم بسیار اهمیت دارد، تأکید کرد: امروز باید توان رزم را در عرصه نرم هم اندازه‌گیری کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه بخش اعظم و مهم مأموریت حوزه نمایندگی در سپاه تقویت ارتقای سطح معنوی، روحی و معنوی کارکنان است، گفت: نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مجموعه‌ای مهم و حیاتی برای سپاه است.

حسن‌زاده بیان کرد: ما پاسدار انقلاب هستیم و ارزش‌هایی را برایمان فرض دانسته‌اند که اگر آن‌ها را از ما بگیرند؛ ماهیت وجودی‌مان از بین می‌رود و رهبر معظم انقلاب نیز در این خصوص ویژگی سپاه را اخلاص، تقوا و ایثار برشمرده‌اند و فرموده‌اند که اگر سپاه این شاخصه‌ها را از دست بدهد، پرکاهی برای انقلاب ارزش ندارد.

وی گفت: رهبری فرموده‌اند «منظور از معنویت؛ معنویتی است که منتهی به بصیرت شود»؛ یعنی سپاه نیازمند معنویتی است که بصیرت خروجی آن باشد.

فرمانده سپاه استان سمنان اظهار داشت: دو مجموعه فرماندهی و نمایندگی در سپاه مسؤولیت بزرگ ارتقای سطح و روحیه انگیزه و اعتقادات و معنویت را بر عهده دارند و بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب وظیفه آحاد مسؤولان در سپاه و در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار