خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: برنامه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان به خوبی عملیاتی شده است و با قدرت ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۸۹۸۱۹۲۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قندهاری ظهر امروز به همراه معاونان این نمایندگی با سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان دیدار کردند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان در این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان از نیروهای بسیار خوبی بهره‌مند ‌است که در کار جدی، افراد بسیاری مجرب و با توان بالا هستند و توانسته‌ایم با گردش نیروی انسانی تحولاتی در نمایندگی انجام دهیم.

وی افزود: در این مدت، خدا را شاکریم که با همکاران خوبی همراه شده‌ایم؛ هم برنامه‌ها را خوب عملیاتی کنند و کم نگذاشته‌اند و هم صادقانه و مخلصانه پای‌کار بودند؛ اگر موفقیت‌هایی در مجموعه نمایندگی داشته‌ایم، مدیون زحمات کارکنان این مجموعه هستیم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: باید ما بیشتر و بهتر از گذشته پای‌کار تشکیلات و این نهاد مقدس و در راه شهدا ثابت قدم باشیم تا سپاه استان سمنان در تراز انقلاب اسلامی باصلابت و مانا باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها