در هشتمین دوره تربیت هادیان سیاسی دوره تکمیلی خواهران مطرح شد:
هشتمین جلسه تربیت هادیان سیاسی دوره تکمیلی خواهران طلبه بسیجی عصر روز سه شنبه مورخ ۱۰/۱۱/۹۶ در محل نمازخانه ناحیه مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۹۲۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، دکترغفوری از مدرسین دانشگاه در این جلسه به بررسی ابعاد قدرت ایران در منطقه و جهان پرداخت و به این نکته اشاره کرد ه ایران قدرتمندترین کشور منطقه در آستانه قدرت جهانی است.
وی به سخنان مقام معظم رهبری در مورد آرایش دو قطبی پرداخت و بیان داشت:امروز دو تقابل قطب مستضعفین جهان به رهبری جنبش مسلمین با متکبران جهان به رهبری آمریکا، ناتو و صهیونیسم ایجاد شده است همچنین رهبر فرزانه انقلاب در جایی دیگر فرمودند:امروز در شرایط بدر و خیبر هستیم.
وی در ادامه به نگاه دشمن به جمهوری اسلامی ایران مخصوصا رهبری جامعه پرداخت و اظهار داشت:شخصیت‌های برجسته سیاسی دنیا در مورد رهبری جمهوری اسلامی چنین اعتقاد دارند که این کشور در دست رهبری قدرتمند و سیاستمدار قدرتمند است .
کنت پولاک استراتیژیست آمریکایی می‌گوید:ما با یک قدرت روبرو هستیم خانم رایس می‌گوید رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها با صرف بیشترین بودجه‌ها دربسیار طولانی کشیده اند و مجریانی ماهر دارد که اجرای آن را برعهده گرفته اند را با یک سخنرانی یک ساعته از بین ببرد.
دکتر غفوری در ادامه به منابع قدرت ایران اشاره کردکه باعث شده به قدرتمندترین کشور در منطقه تبدیل شود ازجمله اعتماد و توکل بر خدا، فرهنگ عاشورایی و مهدویت است.
ارسال نظرات