خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود اعلام کرد:

برگزاری قریب به ۵۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه فجر در سپاه شاهرود

فرمانده سپاه شاهرود گفت: قریب به ۵۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه مبارک فجر در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۹۳۳
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
حمید دامغانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه برنامه‌های مختلفی در تمامی بخش‌ها پیش بینی شده است که از شامگاه ۱۱ بهمن ماه تا پایان دهه مبارک فجر در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اجرای بیش از ۴۶۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شاهرود اظهار کرد: از این تعداد ۴۲ عنوان برنامه شاخص و در سطح شهرستان برگزار می‌شود و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری مراسمات ایام الله دهه فجر از مهم‌ترین اولویت هاست.
فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه ۴۲ عنوان برنامه شاخص و در سطح شهرستان برگزار می‌شود اظهار کرد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری یادواره شهدای روحانی، فرهنگی و دانش آموز، برگزاری مسابقات بومی محلی، برگزاری تئاتر خیابانی و جشنواره کاریکاتور، اعزام اکیپ‌های بهداشتی به مناطق محروم، ویزیت رایگان، برپایی بازارچه اقتصاد مقاومتی و اجرای مسابقه رزم آوران ولایت از جمله برنامه‌های شاخص سپاه شاهرود در ایام دهه فجر است.
دامغانی یکی دیگر از برنامه‌های شاخص سپاه شاهرود در ایام الله دهه فجر را اعزام کاروان خدمت به مناطق محروم و روستا‌های دور افتاده اعلام کرد و افزود: کاروان خدمت متشکل از اکیپ‌های مختلف در طول دهه فجر به روستا‌های و مناطق محروم شهرستان شاهرود اعزام می‌شوند و به ارائه خدمات فرهنگی، عمرانی، بهداشتی، پزشکی و ... پرداخته و شب‌ها نیز در مساجد همان روستا مراسمات ویژه دهه فجر را برای مردم اجرا می‌کنند.
وی رویکرد برنامه‌های دهه فجر سپاه شاهرود را در سال جاری استکبار ستیزی و استکبار شناسی عنوان و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تمامی معادلات بین المللی و منطقه‌ای استکبارگران را بر هم زد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در کنار یکدیگر برای مردم به ارمغان آورد.
فرمانده سپاه شاهرود مهم‌ترین برنامه دهه فجر را حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد و گفت: مردم شاهرود همراه با مردم سراسر کشور همانند سال‌های گذشته با حضور پرشکوه و باصلابت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر پاسخ یاوه گویی‌های استکبار را خواهند داد و مشت محکمی بر دهان بدخواهان جمهوری اسلامی ایران خواهند کوبید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها