خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم

انقلاب اسلامی با مقاومت شهدا به پیروزی رسید/ عده‌ای در میانه راه از خط انقلاب جدا شدند

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: انقلاب اسلامی با مقاومت و ایستادگی شهدا به پیروزی رسید، اما عده‌ای در میانه راه از خط انقلاب جدا شدند.
کد خبر: ۸۹۸۱۹۴۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین «سیدحسن اکبری» طی سخنانی در مراسم معرفی مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با مقاومت و ایستادگی شهداء به پیروزی رسید.
وی ادامه داد: امروز هم اگر شهدای مدافع حرم نمی‌رفتند و در برابر دشمنان انقلاب و اسلام نمی‌ایستادند، ما باید در شهر‌های خود با آن‌ها می‌جنگیدیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان قم افزود: بعضی‌ها برای انقلاب اسلامی زحمات زیادی کشیدند، ولی در وسط راه از خط انقلاب جدا شده و در مقابل انقلاب قرار گرفتند و باعث خوشحالی دشمنان انقلاب و اسلام شدند.
وی تصریح کرد: ما باید در راه انقلاب اسلامی باقی بمانیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم و در این مسیر همیشه توکل به خداوند داشته باشیم و از او کمک بخواهیم.
اکبری خاطرنشان کرد: استکبار جهانی آمریکا و هم پیمانانشان در منطقه در پی توطئه و براندازی انقلاب اسلامی هستند و در جنگ با عراق، یمن، افغانستان و سوریه با شکست مواجه شده اند.
وی یادآور شد: به فرمود: ه امام خمینی (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و ما امروز شاهد این فرمایش امام (ره) هستیم..
ارسال نظرات