خبرهای داغ:

مجتمع توانبخشی جمعیت هلال‌احمر قم افتتاح می‌شود

معاون جمعیت هلال‌احمر استان قم از افتتاح ساختمان مجتمع توانبخشی جمعیت هلال‌احمر قم به مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۹۶۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

مجتمع توانبخشی جمعیت هلال‌احمر قم افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عبدالنبی بحرانی با اشاره به افتتاح ساختمان مجتمع توانبخشی جمعیت هلال‌احمر قم اظهار داشت: همزمان با دهه فجر این مرکز با خدماتی شامل، فیزیوتراپی و کاردرمانی و مرکز ارتوپدی فنی در مسیر خدمت به شهروندان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان قم افزود: در بخش فیزیوتراپی، بیمارانی که دچار آسیب شده باشند و در حال حاضر دوران نقاهت را می‌گذرانند برای بهبود آسیب از خدمات این حوزه بهره می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در مرکز ارتوپدی فنی نیز بیماران دچار قطع عضو و آسیب‌های نخاعی، می‌توانند از خدمات ساخت اندام پروتز بهره‌مند شوند و در این بخش دستگاه‌هایی مانند بریس برای توانبخشی ستون فقرات و پای مصنوعی برای بیماران ساخته می‌شود.

بحرانی بیان کرد: در بخش کاردرمانی نیز کودکانی که متولد می‌شوند و دارای مشکلاتی از نظر ضایعات نخاعی و کمر و اندام‌ها هستند از خدماتی بهره‌مند می‌شوند تا به وضعیت بهبود در زندگی آن‌ها کمک شود.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت فضای فیزیکی و پراکنده بودن این خدمات که در گذشته داشتیم، این مرکز راه‌اندازی شد.

وی گفت: این مجتمع همه‌روزه در راستای تسهیل ارائه خدمات به شهروندان در قالب مجتمع توانبخشی در میدان سعیدی، آماده ارائه خدمات به بیماران و متقاضیان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار