خبرهای داغ:
نشست صمیمی پرسنل سپاه امام رضا (ع) و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان البرز صبح امروز(چهارشنبه) در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۸۱۹۶۷
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین نشست صمیمی پرسنل سپاه امام رضا (ع) و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان البرز صبح امروز(چهارشنبه) در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز برگزار شد .
سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت فاطمه الزهرا (س) گفت : ان شالله بتوانیم رهروان خوبی برای ائمه اطهار و به خصوص برای حضرت زهرا (س) باشیم .
وی افزود : جلسه تعامل نیروی انتظامی و بسیج و سپاه در جهت بالا بردن امنیت و پایداری در سطح شهرستان البرز است و از وظایف این دو ارگان این است که باید پاسدار انقلاب اسلامی باشیم .
حیدری گفت : امروزه همه دشمنان ما که مهمترین آنها و اصلی ترین دشمن ما آمریکا و اسراییل هستند به دنبال ضربه زدن و نابوید انقلاب اسلامی هستند ما باید در مقابل فتنه های دشمن هوشیار باشیم و از این انقلاب که حامی خون هزاران شهید است دفاع کنیم و این جز با تعامل نیروی های مسلح کشور عزیزمان محقق نمی شود .
وی اذعان داشت : امنیت و پایداری زمانی است که مردم در کنار ما باشند چرا که ما از مردم جدا نیستیم .
وی در ادامه در خصوص اهمیت گشت های محله محور که در سطح بسیج در حال اجرا است افزود : با همدلی این دو ارگان در سطح شهرستان کاهش چشم گیری از جرائم اتفاق افتاده است .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها