مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا:

همایش بسیج مهندسین صنعت و معدن مازندران در سپاه کربلا برگزار می گردد

به مناسبت 14 بهمن روز قشر بسیج مهندسین صنعت و معدن، همایش بزرگ مهندسین صنعتی مازندران با همت این سازمان در سپاه کربلا برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۹۸۱۹۸۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، هادی عسگری در گفتگو با بسیج ضمن اشاره به برگزاری همایش بسیج صنعتی مازندران گفت: این همایش با هدف ایجاد تعامل، هم افزایی و همکاری بیشتر فعالان صنعتی، معدنی، دانشگاهی و مدیران دستگاههای مازندران به جهت ارتقاء سطح تولیدات صنعتی استان با سخنرانی مهندس اسلامی، استاندار مازندران برگزار می گردد.

 مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت ومعدن سپاه کربلای مازندران با اشاره به توانمندی این سازمان در ارتقاء سطح صنعتی استان افزود: برپایه این ویژه گی در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، سامانه ای جهت عضویت صنعتگران، صاحبان کارخانجات، مهندسین صنعتی و تولیدکنندگان این بخش طراحی گردید تا این عزیزان به راحتی، موانع صنعتی و مشکلات خود را برای بررسی مشاوران بسیجی در حوزه یاد شده  اعلام نمایند.

 مهندس هادی عسگری اظهار داشت: با بهره مندی از این سامانه در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن ، مهندسین بسیجی و دلسوز به مسائل اقتصاد، تولید و معیشت و اشتغال این سازمان در مازندران تاکنون بیش از 35 واحد صنعتی  و نیمه فعال استان را مورد پایش قرار دادند که پس از بررسی و دستیابی به نتایج مربوطه، مشکلات  5 واحد بزرگ صنعتی مازندران مرتفع که موجبات ادامه فعالیت و رونق تولید در استان فراهم گردید.

این مسئول مهندس و بسیجی سپاه کربلا با یادآوری اینکه سازمان بسیج مهندسین صنعت مازندران بیش از 3 هزار عضو مهندس بسیجی و فعال دارد خاطر نشان ساخت: با ایجاد جلسات متعدد و همکاری دستگاه های اجرایی  و در راس آن استانداری مازندران از سال گذشته، اتاق مشاوره سازمان بسیج مهندسین صنعت به منظور هم افزایی در ارتقاء بخشی سطح صنعتی با عنوان" کلینیک صنعتی بسیج مهندسین"  در مجموعه سازمان بسیج سازندگی استان راه اندازی شد که با همکاری مظاعف استاندار و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی، این کلینیک برای تسهیل ارتباط صنعتگران به طبقه 5 شرکت شهرکهای صنعتی مازندران انتقال یافت.

وی از همکاری ادارات کل  و سازمانهای مرتبط  استان گفت: در این کلینک مشاورانی از ادارات؛ صنعت و معدن، شرکت شهرکهای صنعتی، گاز، برق، آب، تامین اجتماعی، محیط زیست، منابع طبیعی، نظام مهندسی معدن، سرپرستی های بانک ملی و تجارت و ... که به این حوزه مرتبط می شوند  حضور داشته و به صنعتگران مشاوره رایگان ارائه می دهند.

عسگری یادآور شد: سازمان بسیج مهندسین صنعت همچنین با تشکیل کمیته های موضوعی ، جهت عارضه یابی صنایع راکد و نیمه فعال و کمک به واحد های صنعتی  اقداماتی داشته که از آن جمله  می توان به کمیته های حقوقی، بازرگانی، نت و بهره وری، آموزش، صنعت، معدن، پایش و عارضه یابی، روابط عمومی، نرم افزار و زیر ساخت اشاره کرد.

مسئول بسیج مهندسین صنعتی مازندران ادامه داد: طراحی، ساخت و راه اندازی سایت پایش صنعتی "sanatib.ir" جهت برقراری ارتباط با واحد هایی که نیازمند مشاوره جهت افزایش بهره وری یا رفع موانع تولید و مشکل می باشند  از اقدامات اثر بخش حمایتی این سازمان به مهندسین، صنعتگران، صاحبان حرف و کارخانجات به شمار می آید.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها