خبرهای داغ:
فرماندار میامی خبر داد؛

افتتاح 63 پروژه به مناسبت دهه فجر در میامی

فرماندار میامی از افتتاح 63 پروژه و کلنگ زنی پنج طرح به مناسب دهه فجر در شهرستان میامی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۱۹۸۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، محمدمهدی کریمی فرماندار میامی در نشست خبری با خبرنگاران گفت:  در ایام دهه فجر پروژه راه  با حضور استاندار محترم دکتر چاوشی انجام افتتاح خواهد خواهد شد.

وی عنوان کرد: تعداد ۶۲ پروژه با اعتباری بیش از 18 میلیون ریال و یک پروژه اقتصادی تسهیلاتی به مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان  به بهره برداری خواهند رسید.

فرماندار میامی افزود: پروژه های دهیاری با ۲۸ پروژه و توزیع برق با ۱۱ پروژه در دهه فجر افتتاح می شوند.

کریمی  با اشاره به اینکه 49 پروژه با اعتباری بیش از 28 میلیارد تومان در دهه فجر سال گذشته افتتاح شده است؛ گفت: امسال 63 پروژه با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد تومان در این دهه افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید؛ این کاهش اعتبار به دلیل یک پروژه ملی بود که سال گذشته در جاده اصلی تهران - مشهد لحاظ شده بود.

وی اظهار کرد: 5 پروژه با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهند شد که با عملیاتی شدن آنها در یک بازه زمانی سه ساله فصلی جدید از رشد و شکوفایی را در شهرستان میامی به دنبال خواهد داشت.

فرماندار میامی در ادامه در خصوص سفر استاندار سمنان به میامی نیز گفت: این سفر از همه جوانب حائز اهمیت است و امیدواریم حاصل آن خیرات و برکاتی برای شهرستان داشته باشد.

کریمی برنامه حضور استاندار سمنان در میامی را ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، افتتاح همزمان پروژه های دهه فجر، تشکیل جلسه شورای اداری در میامی و دیدار مردمی عنوان کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها