خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سراب از اجرای شدن بیش از 225 برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سپاه سراب خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۰۰۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷

محمد صبحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذر بایجانشرقی، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 در ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم بساط ظلم و طاغوت و نظام سلطنتی شاهنشاهی از ایران برچیده شد و ملت ایران با تاسی از مکتب عاشورا و آموزه های دینی با همه توان در مقابل استکبار جهانی ایستاد و پیروز شد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه داریم با استمداد از روح شهدا و امام راحل این انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی را حفظ کرده از آن دفاع کنیم چراکه ایران اسلامی در جهان امروز به یک کشور الگو تبدیل شده و دشمنان و نظام سلطه که یک روز ایران اسلامی در دست آن ها بود اامروز با صلابت و قدرت تمام در مقابل تو طئه چینی های آن ها ایستاده و تاب تحمل دیدن آن را ندارند.

صبحی اظهار داشت: با هوشیاری و بصیرت و دشمن شناسی ملت و با هدایت حکیمانه رهبر انقلاب همیشه شکست خورده و در آینده نیز شکست خواهند خورد.  

وی اجرای برنامه های متنوعی از جمله راه اندازی کارگاه های اقتصادمقاومتی، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و نشست های نهضت روشنگری و بصیرت افزایی، برگزاری چندین یادواره شهدا در منزل شهید و یادواره شهرستانی، افتتاح چندین خانه محروم، همایش دوچرخه سورای و ... را از اهم برنامه های دهه فجر سپاه سراب عنوان کرد.

ارسال نظرات