خبرهای داغ:
مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول فاطمیه با سخنرانی حجت الاسلام  و المسلمین منصوری ، امام جمعه بندر ترکمن در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۸۲۰۱۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، همزمان با ایام فاطمیه مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول با حضور ارادتمندان اهل بیت در مسجد جامع بندر ترکمن برگزار شد.

حجت الاسلام  و المسلمین منصوری ، امام جمعه بندر ترکمن در این مراسم معنوی با اشاره به فضیلت و ابعاد شخصیت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: در نگاه متعالی و افق دید روشن حضرت زهرا (س) توجه به امامت و ولایت در حکومت اسلامی باعث دوری مردم از تفرقه، جاری شدن احکام دین در جامعه و حاکم شدن اصل وحدت و یکپارچگی در بین امت می شود.

وی افزود: عزت و عظمت دنیای اسلام به پاس خدمات و جان فشانی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) است و دوران پرفراز و نشیب زندگی حضرت فاطمه (س) بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) آغاز شد.

در این پایان این محفل معنوی ارادتمندان آن بانوی همام به عزاداری و سوگواری پرداخته و در غم از دست دادن این بانوی بزرگوار اشک ماتم ریختند.

شایان ذکر است مراسم دهه اول فاطمیه از 2شب گذشته در مسجد جامع بندرترکمن و سایر مساجد شهرستان  آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها