خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی را، نیاز اساسی و مهم ملت انقلابی ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۲۰۱۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: استکبار جهانی که چشم دیدن نظامی مبتنی بر اندیشه الهی و دینی را نداشت همه توان خود را برای خاموش کردن نور انقلاب اسلامی گذاشت ولی مردم ایران با علاقه و عشق بخاطر حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، جان خود را تقدیم کرده و از آن محافظت و مراقبت کردند.
وی افزود: انقلاب اسلامی موفق شد انقلابی مبتنی بر دین را در ایران بوجود آورد که برای تحلیل گران خارجی هم قابل پیش بینی نبود.

حجت الاسلام صمددوخت تاکید کرد: این مردم در همه صحنه‌های انقلاب حضور داشتند و همیشه حامی دولت و مسئولان بودند و دولتمردان باید مشکلات مردم را ببینند و برای رفع آن ها اقدام کنند، امروز مسائل اقتصادی و گرانی، بیکاری و تبعیض از عمده مشکلات مردم است که باید برطرف شوند.

عضو شورای فرهنگی جلفا با اشاره به لزوم تبیین و بازخوانی شاخص های انقلابی گری در نظام اسلامی از منظر مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: پایبندی به مبانی و ارزش های اساسی انقلاب، اهتمام برای تحقق و اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی، پایبندی به استقلال همه جانبه در عرصه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، حساسیت در برابر دشمن و تبعیت ناپذیری از دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی و تقوای دینی و سیاسی مهم ترین شاخص های انقلابی گری از منظر مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام صمددوخت در پایان یادآور شد: امروز جامعه ما نیازمند بصیرت و آگاهی در مقابل دشمن است، بصیرتی که حتی به دشمن اجازه حمله ندهد، بصیرتی که باعث حذف دشمن می‌شود، بصیرتی که آن‌ها را ناامید می‌کند و بصیرتی که سنت الهی را تثبیت می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها