استاندار مرکزی گفت: بایستی جذب این تسهیلات به سرعت دنبال شود که در این راستا دهیاران، بخشداران و فرمانداران خاک‌ریز اول این طرح هستند.
کد خبر: ۸۹۸۲۰۲۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی، در نشست تخصصی اشتغال روستایی که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم كشور و فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، با اشاره به تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی گفت: تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی به‌منظور توسعه این ظرفیت اقتصادی تعریف شده است.

وی با تأکید بر جذب تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی توسط مسئولان استان گفت: بایستی جذب این تسهیلات به سرعت دنبال شود که در این راستا دهیاران، بخشداران و فرمانداران خاک‌ریز اول این طرح هستند تا ارزیابی مناسبی از پروژه‌ها داشته باشند.

استاندار مرکزی با اشاره به مشمول شدن شهرهای كمتر از 10 هزار نفر استان مركزی در طرح توسعه اشتغال روستایی در حوزه دریافت تسهیلات سرمایه در گردش گفت: باید فرصت توسعه را برای 23 شهر مشمول این طرح قائل شد، تنها با اختصاص سرمایه در گردش كار به سختی بیش خواهد رفت و لازم است در نشستی سازوكاری در این راستا برای این شهرها در استان تعریف شود كه مشمول تسهیلات اشتغال روستایی بشوند که این امر هزینه کرد عادلانه اعتبارات را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات