خبرهای داغ:
جانشین سپاه آق قلا :

مردم ولایتمدار ما انقلاب اسلامی را متعلق به خودشان می دانند

سرهنگ علی ضیایی جانشین سپاه آق قلا با توجه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت:صاحب اصلی این انقلاب حضرت بقیه الله اعظم (عج) است
کد خبر: ۸۹۸۲۰۳۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ علی ضیایی جانشین سپاه آق قلا در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری اظهار داشت: صاحب اصلی این انقلاب حضرت بقیه الله اعظم (عج) است و ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی ،هیچ گاه نباید نقش رهبری حضرت امام (ره) در شروع این حرکت عظیم را فراموش کنیم و با بهره گیری از وصیت نامه سیاسی- الهی حضرت امام(ره) و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) وظیفه ی حفظ و پاسداری ازانقلاب اسلامی ، ارزشهای اسلامی وانقلابی و دستاوردهای بزرگ آن را برای آحاد بسیجیان تبیین نمائیم.

وی با اشاره به اینکه ما در ایام الله دهه فجر وجشن پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم افزود: دهه فجر باید با عظمت هرچه تمام تر برگزار شود و جشن دهه فجر انقلاب اسلامی یک جشن مردمی است.

ضیایی با توجه به حضورمردم در مراسمات دهه فجر یادآور شد: امروز مردم ما در آستانه ایام الله دهه فجرمیخواهند پیروزی انقلاب خود را جشن بگیرند.انقلاب ما انقلاب مردمی است و مردم ولایتمدار ما انقلاب اسلامی را ازخودشان میدانند.

 جانشین سپاه آق قلا تأکید کرد: باید مراسم ایام الله دهه مبارک فجر را با هیجان های عاطفی صحیح ، باطراوت و تازه کنیم و جشن های دهه فجر باید همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود .

وی در ادامه گفت: باید كلیه مساجد و پایگاههای مقاومت بسیج فعال شده و مردم و همه نیروهای انقلاب با حضوردرمساجد خاطره فراموش نشدنی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته و یاد وخاطره فراموش نشدنی حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی را زنده نگهدارند.

 ضیایی در پایان ضمن تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آق قلا بیان داشت:غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا ، دیدار با علما و روحانیت و امامان جمعه و جماعات شیعه وسنی در شهرستان آق قلا ، دیدار با خانواده های معظم شهدا وایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ، برگزاری نشستهای بصیرت افزایی ، برگزاری مسابقات ورزشی ، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی ، برپایی نمایشگاههای تولیدی واقتصاد مقاومتی ، حضور پرشور بسیجیان درنمازجمعه از شاخص ترین برنامه ها است.


انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار