فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه چهار گروه جهادی در ایام دهه فجر به مناطق محروم اعزام می‌شود گفت: سپاه خدمت‌رسانی به مردم محروم را در برنامه دارد.
کد خبر: ۸۹۸۲۰۶۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار غلامعلی ابوحمزه  صبح امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر ، ضمن گرامیداشت این ایام الله به تشریح برنامه های بسیج و سپاه در پاسداشت امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی پرداخت.

وی با بیان برنامه‌های سپاه ثارالله استان کرمان در دهه فجر گفت: در روز پنجشنبه رژه موتوری نیروهای مسلح از فرودگاه به سمت مصلی به صورت نمادین برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و نشست بصیرتی مدیران مدارس در این ایام برگزار می‌شود افزود: مبحث خانواده در جامعه امروزی بسیار اهمیت دارد و محور کلیدی خانواده زن است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه سعی شده است در برنامه‌های دهه فجر به تبیین جایگاه خانواده توجه شود و هر چه بنیان خانواده مستحکم‌تر باشد نسل ما بهتر تربیت می‌شود بیان کرد: امام خمینی(ره) فرمود انقلاب ما مرهون بانوان است.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه ایران اسلامی شتاب علمی گرفته است و دارای رتبه‌های جهانی در بحث علمی است عنوان کرد: نخبه‌پروری را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه نقش رسانه‌های بیگانه در یک نشست بصیرتی در دهه فجر بررسی می‌شود گفت: امروزه رسانه‌های بیگانه ضربه به اصل نظام و ولایت را برای براندازی نظام در برنامه دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه چهار گروه جهادی در ایام دهه فجر به مناطق محروم استان کرمان اعزام می‌شود و خدمترسانی به مردم را در برنامه دارند تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی سپاه تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در شهرستان‌ها است که از اول بهمن آغاز شده و در حال حاضر در هشت شهرستان این صندوق‌ها راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه از اول بهمن در هزار و 420 نقطه توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج گشت‌های محله محور تشکیل شده است و به‌صورت مسلحانه و خودرویی در جهت امنیت محله‌ها از آنها پشتیبانی می‌شود افزود: احساس امنیت در جامعه برای ما مهم است و اعتقاد داریم احساس امنیت بسیار مهمتر از امنیت است.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه باید امنیت فراگیر را در جامعه بالا ببریم بیان کرد: سپاه با هرگونه ناامنی در کشور برخورد می‌کند و قرارگاه نجف سپاه در غرب کشور اخیرا به خوبی توطئه دشمنان را خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه کمک به دستگاه‌های اجرایی در موارد تخصصی را در برنامه داریم و بسیج مهندسین و نخبگان بسیجی آماده همکاری در این زمینه هستند افزود: برگزاری یادواره دانش‌آموزان و یادواره شهدای کارگری و دیدار با خانواده‌های شهدا نیز از دیگر برنامه‌های سپاه و بسیج در دهه فجر است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه همایش گفتمان انقلاب و مقاومت، مراسم نورافشانی در شب 22 بهمن از دیگر برنامه‌های این ایام است گفت: شرایطی که امسال کشور دارد یک شرایط خاص است و می‌طلبد مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک حضور باشکوه و گسترده داشته باشند.

وی با بیان اینکه داعش مسیر حرکت خود را تغییر داده و در افغانستان به دنبال ناامنی هستند بیان کرد: رئیس جمهور آمریکا در مقابل مردم و نظام اسلامی ایران قرار گرفته است که حضور مردم در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار و زورگویان عالم است.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه سپاه در زلزله کوهبنان و هجدک، کمک‌های خوبی انجام داده و به مسئولان استان اعلام کردیم که آمادگی کامل برای همکاری داریم خاطر نشان کرد: در همه اقدامات در کنار مسئولان بودیم و تاکنون حدود 80 کانکس در کوهبنان و هجدک تحویل مردم شده است.

وی با بیان اینکه هوای سرد در این مناطق آزاردهنده است و سپاه پیگیری می‌کند تا با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در جهت رفع مشکلات مردم اقدام کند گفت: توزیع غذای گرم در بین زلزله‌زدگان را در برنامه داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات