شهردار اسکو در دیدار با رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان؛
شهردار اسکو در دیدار با رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان این شهرستان با تأکید بر رویکرد مدیریت شهری بر مباحث فرهنگی و شاخص های برجسته فرهنگی شهر و ارائه راهکارهای حمایتی از هنرمندان شهرستان اسکو ، از آمادگی مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر اسکو جهت حمایت از رویدادهای فرهنگی و هنری شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۴۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بک شریفی با تأکید بر اینکه مهم ترین عامل برای توسعه و پیشرفت شهر اسکو هم افزایی، وحدت و یکدلی است، از نگاه ویژه مجموعه شهرداری به مقوله فرهنگ و هنر خبر داد و افزود: نیاز جامعه به فعالیت های فرهنگی و هنری یک نیاز اساسی است و باید با حمایت از هنر و هنرمندان بستر مناسب جهت تولید برنامه‌های ناب فرهنگی را فراهم کرد.

علیرضا حیرت؛ رئیس شورای شهر اسکو نیز ضمن تاکید بر اهمیت توسعه برنامه های فرهنگی و هنری گفت: اشاعه و تولید برنامه های فرهنگی و هنری مستلزم مشارکت دستگاه های همسو در این حوزه بوده و اعلام آمادگی کردند بر این اساس در برنامه های فرهنگی و ایجاد بستری مناسب برای فعالت های فرهنگی و هنری در سطح شهر و شناسایی ظرفیت های فرهنگی شهر گام های سازنده ای بردارند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسکو نیز با اشاره به تاثیر هنر در ارتقای سطح فرهنگی جامعه و همچنین هم سو بودن فعالیت های شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های فرهنگی خواستار همکاری بیشتر این دو ارگان شد تا از برآیند این همکاری بتوان از ظرفیت‌های حداکثری شهرستان برای حمایت بیشتر از مقوله هنر استفاده کرد .

قلی زاده ضمن تاکید بر همکاری نزدیک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با شهرداری در این دوره از مدیریت شهری ، گفت: با توجه به شناختی که از مدیریت جدید شهرداری داریم امیدواریم که با تعامل و همکاری بیشتر، سطح کمی و کیفی برنامه های فرهنگی را ارتقاء دهیم.

در این دیدار در خصوص برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه های فرهنگی و هنری تبادل نظر و مقرر شد با عقد تفاهم نامه مشترک بین شهرداری اسکو و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رویدادهای مشترک یکساله را تقویم کرده و برنامه های فرهنگی و هنری با کیفیت و کمیت بهتر در شهرستان و خارج از شهرستان برگزار شود.

 اجرای برنامه های مشارکتی از جمله جشنواره های عیدانه (تخم مرغ های رنگی ، سفره هفت سین ، نمایشگاه خط و نقاشی، مجسمه سازی و کاریکاتور) از مهمترین مباحث جلسه مذکور بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها