مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم:

ایام فاطمیه فرصتی برای فاطمه شناسی و فاطمیه شناسی است

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم در جمع بسیجیان کرخنگان ایام فاطمیه را فرصتی مناسب برای فاطمیه شناسی و فاطمیه شناسی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۵۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با ایام فاطمیه و به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر نشست بصیرتی بسیجیان کرخنگان برگزار شد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه خاتم در این ابتدای این مراسم ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علی‌ها را تسلیت گفت و سالرزو پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را نیز گرامی داشت.
حجه الاسلام والمسلمین محمد حسین اعظمی در ادامه با شااره به ایاتی از قران و روایات به دو نوع شناخت اشاره کرد، اول شناخت اهل بیت علیهم السلام و دوم شناخت زمان.
وی درادامه گفت:: در ایام فاطمیه باید با دو نوع شناخت آشنا شویم اول فاطمه شناسی و دوم فاطمیه شناسی، فاطمیه شناسی یعنی چه اتفاقی افتاد تا فاطمیه رخ داد، حادثه تلخ فاطمیه توسط چه کسانی اتفاق افتاد و دلایل این اتفاق چه بود؟
محمد حسین اعظمی در ادامه خاطر نشان کرد: شناخت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها را برای شناخت فاطمیه لازم است، اما کافی نیست، زیرا قران می‌فرماید: ما عرفوا کفروا به شناختند و کافر شدند، پس شناخت فاطمیه در کنار فاطمه شناسی از اهمیت زیادی برخوردار است.
ارسال نظرات