خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج چادگان گفت: در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور ارج نهادن و بزرگداشت این پیروزی بزرگ، ۵۵ برنامه به همت بسیجیان در حوزه ها، پایگاه های مقاومت و مساجد شهرستان چادگان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۸۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

انقلاب اسلامی مسیر و گفتمان جدیدی در تاریخ ایجاد کرد/ اجرای ۵۵ برنامه ویژه دهه فجر در بسیج چادگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان سرهنگ پاسدار محمد مهدی ملیانی در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: انقلاب اسلامی رویداد تاریخی عظیمی بود که توسط ملت ایران با رهبری پیشوای بزرگ و شجاع خود حضرت امام خمینی (ره) به وقوع پیوست.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مسیر و گفتمان جدیدی در تاریخ ایجاد کرد و همگان را به اصل خود متوجه نمود و به اصالت خود آگاهی بخشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان افزود: انقلابی که در همان بدو پیروزی، مذلت و ضعف بیگانگان را به همراه داشت، عظمت و اقتدار را برای کشورمان به ارمغان آورد.

سرهنگ ملیانی با تأکید براین که، انقلاب اسلامی تحول بنیادین در تمام عرصه ها در راستای حفظ ارزش های انسانی و اسلامی به فعلیت رساند بیان کرد: امروزه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای(مدظله العالی) با پیشرفت های چشمگیر و روز افزون نظام اسلامی به عنوان یک الگوی هویت بخش و عزت آفرین در مقابل چشمان ملت های مسلمان قرار دارد.

وی با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر افزود: بزرگداشت دهه مبارک فجر، فقط گرامیداشت خاطره شیرین انقلاب نیست، بلکه اصل این مراسم ها استمرار انقلاب است و انقلاب ما نه تنها مستمر، بلکه بالنده و رو به گسترش است.

سرهنگ ملیانی ادامه داد: این پیشرفت و توسعه موجب شده تا دشمنان علی الخصوص آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی از هر طریق ممکن درصدد ایجاد مانع در روند این حرکت پرشتاب و عمیق بردارند، که نمونه بارز آن حمایت بی دریغ سیاسی و مالی از اغتشاشگران، منافقین و فتنه گران اخیر بود.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر، خدمت همه فجر آفرینانی که قبل از پیروزی انقلاب به ندای امامشان لبیک گفتند و آن هایی که در پیروزی انقلاب موثر بودند گفت: به منظور ارج نهادن و بزرگداشت این پیروزی بزرگ، بیش از ۵۵ برنامه به همت بسیجیان در حوزه های مقاومت، پایگاه های مقاومت و مساجد شهرستان چادگان اجرا خواهد شد.

سرهنگ ملیانی با بیان این که، این برنامه‌ها در سرفصل های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، علمی روشنگری و بصیرتی برگزار می‌شود افزود: شرکت بسیجیان به همراه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از جمله مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

وی برنامه های شاخص در طول دهه مبارک فجر را، دیدار با خانواده معظم شهدا، عطر افشانی گلزارهای شهدا، نواختن زنگ انقلاب، گلباران تمثال حضرت امام خمینی(ره)، جشن های پیروزی انقلاب، حضور سازمان یافته بسیجیان در میقات صالحین، یادواره شهدا، نشست های سیاسی، بصیرتی و روشنگری، همایش پیاده روی، مسابقات قرآنی، ورزشی و علمی و همایش طلوع فجر دانست.

وی افزود: مردم شهرستان چادگان همانند سال های گذشته با حضور پروشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی وشهدا ثابت خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان با اشاره به افزایش بیداری و بصیرت مردم پس از انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: برگزاری هرساله مراسم های مختلف در ایام الله دهه فجر باعث افزایش آگاهی مردم به خصوص نسل جوان نسبت به ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی شده و بقای راه آن را هموارتر خواهد کرد.

ارسال نظرات