امام‌جمعه ماهدشت گفت: دشمنان با سیاه‌بازی و وارونه نشان دادن دستاوردهای انقلاب در پی نابودی اهداف و ارزش‌های انقلاب است و باید با زیرکی و هوشیاری فرصت کوچک‌ترین حرکت ضدانقلابی را از آن‌ها سلب نمود.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۰۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام احمد عظیمی زاده امام‌جمعه ماهدشت اظهار کرد: یکی از اهداف مهم تأسیس انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و ایجاد زمینه‌ای برای تشکیل حکومت اسلامی بود.

دشمن در پی نابودی ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است/لزوم ترویج و تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان

وی افزود: ارتقاء وضعیت معیشت مردم و ایجاد عدالت اجتماعی ازجمله اهداف پیرامونی و حاشیه‌ای تشکیل انقلاب بود.

امام‌جمعه ماهدشت یادآور شد: شعار اصلی مردم در برپائی حکومتی دینی اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

حجت‌الاسلام عظیمی زاده خاطرنشان کرد: این انقلاب با هزینه‌های گران بهایی چون شهادت ده‌ها هزار آزاده به‌دست‌آمده و انگیزه‌ای برای حفظ ارزش‌های آن است.

وی تصریح کرد: نباید باغفلت از اهداف انقلاب اسلامی مسبب تضعیف و یا فراموش‌شدن ارزش‌های آن شویم.

حجت‌الاسلام عظیمی زاده بیان کرد: اگر اهداف عالی انقلاب را مدنظر داشته باشیم افق آینده انقلاب اسلامی که حفظ، تداوم و تقویت ارزش‌ها است به وقوع خواهد پیوست.

وی یادآور شد: استقلال و آزادی حاکم بر کشور و خارج شدن از زیر پرچم استعمار و استکبار ابرقدرت‌ها ازجمله دستاوردهای انقلاب می‌باشد.

امام‌جمعه ماهدشت اظهار کرد: هدف امام خمینی (ره)  از تشکیل حکومت اسلامی ایجاد استقلال، آزادی، توجه به معیشت و حقوق مردم به‌خصوص محرومین و مستضعفین و توجه به عدالت اجتماعی و ساده زیستی بود.

حجت‌الاسلام عظیمی زاده  خاطرنشان کرد: مردمی که با پای بندی بر ارزش‌های انقلاب در تمام اجتماعات چون ۲۲ بهمن حضور دارند و مسئولانی که فارغ از جناحات سیاسی در خدمت‌رسانی به مردم و مستضعفین تلاش می‌نمایند، درراه اهداف امام خمینی (ره) ثابت‌قدم هستند.

وی ادامه داد:  از مهم‌ترین تأکیدات امام راحل (ره)، توجه به خواست مردم و حفظ عزت کشور بود و تمامی ثابت‌قدمان درراه خط امام (ره) باید در راستای این اهداف گام بردارند.

امام‌جمعه ماهدشت اظهار کرد: دهه فجر را باید به فرصتی ارزشمند برای ترویج و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌خصوص برای نسل جوان تبدیل نمود.

حجت‌الاسلام عظیمی زاده افزود: دشمنان با سیاه‌بازی و وارونه نشان دادن دستاوردهای انقلاب در پی نابودی اهداف و ارزش‌های انقلاب هستند و باید با زیرکی و هوشیاری فرصت کوچک‌ترین حرکت ضدانقلابی را از آن‌ها سلب نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها