خبرهای داغ:
به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

یادواره ۶۵ شهید شهرک البرز شاهرود برگزار شد

یاد و خاطره ۶۵ شهید شهرک البرز شاهرود به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۱۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از، در یاد و خاطره ۶۵ شهید شهرک البرز شاهرود به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر که امام جمعه شاهرود، فرمانده و مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود، جانشین و مسؤول نمایندگی، ولی فقیه در گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، رؤسای برخی ادارات و ارگان‌ها و اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند، حدیث کسا قرائتشد.
در ادامه قاری قرآن سیدیوسف حسینی به قرائت کلام‌الله مجید پرداخت و نوجوان بسیجی مهرداد جعفری شعری در باب شهید و شهادت خواند که مورد تقدیر قرار گرفت.
امام جماعت مسجد الهادی (ع) شاهرود در سخنانی با اشاره به ویژگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: هر دوی این بزرگ‌واران دشمن‌ستیز بودند و برای همین قبر حضرت علی (ع) تا زمان امام صادق (ع) مخفی و قبر حضرت زهرا (س) تا آخرالزمان مخفی خواهد ماند تا نشانی بر دشمن‌ستیزبودن آن‌ها باشد.
وی افزود: شهدای ما هم دشمن‌ستیزی را از مولایشان آموختند و زنان ما نیز از فاطمه (س) آموختند و دشمن‌ستیزی باعث شد تا سال ۱۳۵۷ پیروزی انقلاب رخ دهد.
در این مراسم مداح اهل بیت (ع) به مدیحه‌سرایی در وصف شهدا و حضرت فاطمه (س) پرداخت و کریمی‌قدوسی نماینده مجلس در باب شاخص‌های انقلاب اسلامی مطلبی بیان کرد. در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از تصاویر شهدا و ماکت‌هایی در باب شهید و شهادت و ایام فاطمیه برپا شده بود.
این مراسم به همت ستاد یادواره شهدا شهرک البرز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و پایگاه شهید آوینی حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم‌الانبیا شاهرود برگزار شد و یاد ۵۶ شهید این محله ازجمله شهیدان محمد کریمی، محمدرضا جواهری، محمدعلی نمکی، علی‌اکبر خالقی، احسان‌الله نوروزی، منصور رادمنش، محمدحسین نعیمی، مسلم بخشی، محمد مهاجری، علی‌اکبر عرب، مهدی عباسپور، سعید پورحیدری، محمدابراهیم منتظری و رمضان‌علی خارکش و سیدعلی حسینی و حمیدرضا محمدی‌کیا گرامی داشته شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار