دهه فجر، كلید گشاینده درهای پیروزی به روی ملت بود

دهه فجر، كلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود كه استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۱۳
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جانشین فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کیار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و ایام گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر كلید گشاینده درهای پیروزی به روی این ملت عظیم بود كه استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آورد.

وی از برگزاری بیش از 80 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان کیار خبر داد و افزود: تبیین و معرفی انقلاب و دستاوردهای انقلاب از ضروری‌ترین برنامه‌ها است.

این مقام مسئول شاخص ترین برنامه ها را ، رژه موتوری و ویژه برنامه سالروز ورود حضرت امام (ره) و زنگ انقلاب در مدارس با محوریت بسیج دانش آموزی و همایش خواهران بسیجی ادامه دهندگان راه حضرت فاطمه (سلام الله علیها) ، غبارروبی گلزار شهدا ، نشست ها بصیرتی با موضوع سبک زندگی اسلامی و استکبارستیزی ، برگزاری مسابقات ورزشی، ، دیدار با ائمه جمعه ،سرکشی از خانواده شهدا و همایش رزمندگان و پیشکسوتان با محوریت عملیات والفجر مقدماتی با سخنرانی آیت الله اسلامیان و ویژه برنامه بیعت تاریخی بختیاری ها با حضرت امام (ره) و حضور در نماز جمعه و راهپیمایی 22 بهمن و ... عنوان کرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار