دبیر کمیته مساجد ستاد دهه مبارک فجر کردستان با تشریح برنامه‌های این کمیته، از افتتاح نمادین ۹ کانون فرهنگی و هنری در گرامیداشت دهه مبارک فجر در شهرستان سنندج خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۱۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
رحمن غریبی، دبیر کمیته مساجد و فرهنگ و هنر ستاد دهه فجر کردستان در جلسه هم اندیشی مدیران مسئولان کانون‌های مساجد سنندج که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در کردستان قابل توجه است.

غریبی، بر آسیب شناسی پاتولوژی انقلاب تاکید کرد و افزود: حفظ و تداوم چنین انقلابی با ارزش ها، شعار‌ها و پیام‌های جهانی اش، مستلزم بصیرت و شناخت و تبلیغ محققانه ماهیّت، ارکان و اصول، تبیین دستاورد‌های فراوان و متنوع انقلاب و از همه بیشتر شناخت و مقابله آگاهانه و قاطعانه با آفت‌ها و آسیب‌هایی که موجودیّت و یا سلامت و استقامت انقلاب را تهدید می‌کند، است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان عنوان کرد: هشیاری و استقامت رهبری و امت انقلابی توانست همه توطئه‌ها و تهاجم‌های خارجی را خنثی کند و تا به امروز انقلاب اسلامی حرکت و پیش روی خود را با پویایی و موفقیت بیشتر دنبال کرده است و مراحل تثبیت و استقرار و تداوم را با سرعت پشت سر گذاشته است.

دبیر کمیته مساجد و فرهنگ و هنر ستاد دهه فجر کردستان به کانون‌های مساجد و اصحاب فرهنگ و هنر استان توصیه کرد که از پتانسیل و ظرفیت فرهنگی و هنری خود به منظور بصیرت افزایی جامعه در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب در منطقه استفاده کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت سنندج نیز در ادامه این جلسه عنوان کرد: فراهم سازی زمینه آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف با آرمان ها، ارزش‌ها و دستاورد‌ها انقلاب اسلامی ضرورت دارد و ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای این موضوع است.


برهان رسول آبادی، به بیان خاطرات خود از دوران قبل از انقلاب و جور و ستم رژیم پهلوی پرداخت و آن را با خاطرات بعد از انقلاب مقایسه کرد.


وی در ادامه با اشاره به نقش فعالان فرهنگی در بصیرت افزایی مردم منطقه در راستای مواجه با هجمه‌ها و حملات دشمنان نظام به ویژه استکبار جهانی خاطر نشان کرد: اگر به رسالت خود عمل کنیم، هیچ گاه دچار گرفتاری و مشکلات نخواهیم شد و در سایه امنیت و آسایش ملت و نظام می‌توانیم به آنچه می‌خواهیم برسیم.


در ادامه این جلسه دیگر مدیر مسئولان کانون‌های مساجد شهرستان سنندج برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در راستای هر چه بهتر برگزار کردن برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر اعلام کردند.

افتتاح ۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد سنندج، برگزاری کارگاه همچنان هستیم، اهدا تجهیزات کتابخانه‌ای به ۲۰ کانون، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقه بروشوری مسجد سنگر است، تجلیل از ایثارگران شاغل در ادارات، برگزاری عصری با قرآن از جمله برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر دبیرخانه کانون‌های مساجد کردستان اعلام شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات