خبرهای داغ:
نشست روشنگری فصلی با موضوع بسیج، اقتصاد مقاومتی و اشتغال به همت فرهنگی اجتماعی حوزه حضرت فاطمه(س) سپاه ناحیه عشایری در مسجد قمر بنی هاشم (ع) بخش سر فیروز آباد کرمانشاه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۲۰
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه، به همت فرهنگی اجتماعی حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه عشایری، نشست روشنگری فصلی با موضوع بسیج، اقتصاد مقاومتی و اشتغال با سخنرانی حجت الاسلام خضری در مسجد قمر بنی هاشم(ع) بخش سر فیروزآباد برگزارگردید.

 

در این برنامه حجت الاسلام محمد جواد خضری ضمن اشاره به پیوند عمیق میان بسیج و انقلاب اظهار داشت: نام بسیج با انقلاب، اسلام، امام، ولایت فقیه، ایثار، شجاعت و شهامت آمیخته است و حسب فرمایش امام خامنه ای دامت عمره بسیج یعنی نیروی کار آمد کشور در همه میدانها.

 

وی گفت: بسیج یکی از میدانها جبهه اقتصادی و عرصه ی اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی دربرابر ریاضت اقتصادی می آید و مفهومش این است که ما باید علاوه بر اینکه ضروریات زندگی خود را مصرف می کنیم اولا: اسراف وتبذیر را از زندگیمان برای همیشه حذف کنیم ثانیا: به گونه ای زندگی کنیم که محیط زیستمان سالم بماند. ثالثا دراقتصاد معیشتی خود در طول زندگی غیرت و تعصب ملی داشته باشیم از مصرف کالای خارجی بپرهیزیم و ازتولید ملی حمایت کنیم.

 

وی گفت: اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی برای از بین بردن بیکاری را مدنظر دارد و اسلام چنین اقتصادی را همراه با رقابت سالم می پسندد وچنین اقتصادی است که باعث پیشرفت جامعه و باعث حمایت از نیروی کار و درنتیجه باعث استقلال سیاسی اجتماعی هر نظام سیاسی می شود.

 

 

ارسال نظرات