مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میامی:

بیش 250 برنامه ویژه دهه فجر در شهرستان میامی برگزار می شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میامی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 250 برنامه فرهنگی و اجتماعی با رویکرد مردم محور، در شهرستان میامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۳۹
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی،  ابوالفضل آقایی در خصوص برنامه های فرهنگی شهرستان میامی در دهه مبارک فجر در گفت و گو با خبرنگاران گفت: 39 سال از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد ولی درخت انقلاب هرسال قوی تر از سال های گذشته می شود.

وی افزود: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه با روز های ابتدایی دهه مبارک فجر برنامه های شهرستان طوری برنامه ریزی شده که حرمت وشان حضرت فاطمه(س) حفظ شود.

آقایی با بیان اینکه شروع برنامه‌ها در اولین روزبا غبار روبی گلزار شهدا با حضور معاون سیاستی امنیتی استاندار سمنان آغاز می شود، بیان کرد: رژه موتوری، دیدار با امام جمعه و چند نمایشگاه فرهنگی در ادامه افتتاح خواهد شد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میامی با بیان اینکه 17 کمیته برای اجرای برنامه های دهه مبارک فجر تشکیل شده است، گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، محفل انس با قرآن، کرسی تلاوت قرآن کریم، یادواره شهدا، نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری بیش از 20 مورد جشن انقلاب و ...درپایان حضور در راهپیمایی 22بهمن بخشی از برنامه‌های اجرایی در این دهه خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اجرای برنامه های دهه فجر در شهرستان میامی هر ساله به صورت خودجوش توسط مردم انقلابی انجام شده است، یادآور شد: مردم میامی در مناسبت های مختلف نشان دادند همیشه در صحنه و پشتیبان ولایت فقیه هستند و انتظار می رود در ۲۲ بهمن امسال نیزکه از حساسیت خاصی برخوردار است اقشار مختلف مردم حضور فعال داشته باشند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار