خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ظلم ستیزی، حق پرستی از ویژگی های اصلی بسیج است و الگوی آن امام امیرالمومنین علی علیه السلام می باشد.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۵۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ سید علی رضا عبادی صبح امروز در دیدار سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با گرامی داشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی اظهارداشت: بحمدالله تفکر بسیج مستضعفین روز به روز ابعاد مختلفی را از خود نشان می دهد.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دینا دارای دو قطب است که قطب نخست آن جبهه مستکبرین می باشد که به هیچ چیز قانع نبوده و با طمع به هویت بشریت می خواهد همه چیز را از بین ببرد .


وی با بیان اینکه استکبار جهانی به صورت آشکار و پنهان همه توطئه های خود را بر علیه مظلومان ادنیا انجام می دهد، عنوان کرد: جبهه استکباری همه گزینه های خود را بر علیه ملت ها به کار گرفته است.


آیت الله عبادی گفت: قطب دوم جبهه تفکر بسیجی است که امام خمینی(ره) آن را بنیان گذاشت که در مقابل استکبار جهانی حضوری منسجم دارد.


وی پیاده روی اربعین را نماد وحدت پا برهنگان عالم دانست و افزود: در این پیاده روی از شیعه تا سنی و حتی مسیحی و یهودی در آن شرکت دارند که انگیزه همه حق طلبی است.


وی افزود: متأسفانه برخی به اسم مسلمانی به دنبال هوا و هوس هستند لذا هیچگاه حقیقت را درک نکرده و نمی کنند.
وی جبهه بسیج را جبهه عدالتخواه عنوان و تصریح کرد: تفکر بسیجی افراد را هدایت کرده و به اوج معنویت می رساند چرا که در تفکر نام و شهرت جایگاهی ندارد.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ظلم ستیزی، حق پرستی از ویژگی های اصلی بسیج است و الگوی آن امام امیرالمومنین علی علیه السلام می باشد.


آیت الله عبادی ضمن تقدیر از فعالیت بسیج که با قوت در حرکت می باشد بیان داشت: بسیجی در مقابل ظلم و دفاع از مظلوم لحظه ای آرامش ندارد و این تفکر حرکتی است که در مقابل ستمگران عالم عقب نخواهد نشست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها