مسئول دفتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع) گفت: امروز مهمترین رسالت همرزمان و دلدادگان به مکتب ایثار و شهادت یک رسالت زینبی است که باید فرهنگ ایثار و مقاومت و ولایتمداری را در نسل‌های انقلاب اسلامی تبیین و نهادینه کنند.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۵۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اولین یادواره شهدای اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در تربت حیدریه برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات شرکت نفت تربت حیدریه برگزار شد، حسن باخرد  که بعنوان سخنران در برنامه حاظر بود، اظهار داشت: وضعیت کنونی برخی کشور‌های اسلامی در منطقه غرب آسیا شرایطی را بوجود آورده که امروز بیش از گذشته قدردان جانفشانی و ایثارگری شهدای انقلاب اسلامی باشیم که چه بسا اگر اینان نبودند امروز این کشور هم به سرنوشت آن‌ها گرفتار می‌شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اقتدار و امنیتی که امروز در این پهنه گسترانده شده مرهون ایثار و جانفشانی شهدایی است که از همه هستی خود گذشتند و پا در رکاب مسلخ عشق نهادند و در جبهه‌های حق علیه باطل مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند.

مدیر حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امروز مهمترین رسالت همرزمان و دلدادگان به مکتب ایثار و شهادت یک رسالت زینبی است که باید فرهنگ ایثار و مقاومت و ولایتمداری را در نسل‌های انقلاب اسلامی تبیین و نهادینه کنند.

باخرد بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری داعیانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت در یک جزیره امن و با ثباتی قرار گرفته که همه مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

در پایان این مراسم نیز از ۱۲ خانواده شهید اداره کل بهزیستی خراسان رضوی تجلیل شد.

شایان ذکر است که از مجموع ۱۴۰۰ پرسنل فعال در سازمان بهزیستی خراسان رضوی ۳۵۰ نفر آن ایثار گر و ۵۵ فرزند شهید هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها