مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه گفت: یکی از مهمترین اقدامات دشمنان انقلاب، تخریب شخصیت‌های بزرگ نظام دربین جوانان و مردم است.
کد خبر: ۸۹۸۲۲۶۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام آرمان در جمع هادیان سیاسی بسیج و سپاه  ناحیه تربت حیدریه اظهار داشت:  یکی از مهمترین اقدامات دشمنان انقلاب، تخریب شخصیت‌های بزرگ نظام در بین مردم و جوانان است.

وی با اشاره به جوانان که مهمترین قشر جامعه هستند، افزود: درفضای غبار آلود کنونی کشور که همه جا را فتنه‌های مختلف فراگرفته، باید برای جوانان روشنگری شود تا بدانند که دشمنان و مستکبران دنیا برای کلیه اعتقادات، ارزش‌های دینی و اسلامی و معنوی آن‌ها برنامه داشته و نقشه‌های مختلف کشیده اند.

حجت الاسلام آرمان در ادامه در تبیین علل و عوامل بروز اغتشاشات اخیر در کشور، گفت:  دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، چون در صحنه عمل به توفیقی نرسیدند، لذا می‌خواهند کاستی‌ها و زخم‌های جزئی موجود در کشور را در نظر مردم و جوانان بزرگ جلوه داده و آن‌ها را برجسته نمایند و در نهایت روحیه نشاط و امید مردم و جوانان را از انقلاب و نظام بگیرند و به این طریق به خود آن ضربه بزنند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات شوم دیگر دشمن در حال حاضر کشور این است که شخصیت‌های مومن، انقلابی و بزرگ نظام و کشور را در نزد مردم و جوانان با حربه‌های مختلف اعم از فضای مجازی و ... تخریب نموده و مردم را نسبت به آن‌ها بدبین نمایند.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه تربت حیدریه در پایان به هادیان سیاسی خاطر نشان کرد: یک هادی سیاسی باید روحیه امید و نشاط را نسبت به آینده انقلاب اسلامی به بدنه جامعه تزریق نموده و آن‌ها را نسبت به سرنوشت خودشان امیدوار نماید.
ارسال نظرات